passwordistaco » user profile

2 3
Member Since 14/04/2018
Last Seen 5 hours 5 min
Location Perth

Recent Activities

Good point. I’ll be in Sydney CBD area. Space for one car port mainly used by my partner while I use on the weekends to go out for a ride.
07/06/2021 - 10:20
Sorry should add - I ride more bike parks, DH/enduro. Very used to shuttling but happy to ride/push up hills of course. My question is more...
07/06/2021 - 09:32
Hey Ozbargainers, Moving to NSW towards the end of the year, and will bring over my mountain bike. Keen to know what cars do most of you...
07/06/2021 - 09:02
Ah fair enough - I'm pretty new to PC gaming so didn't know what was legit or not. Damn - I just purchased on steam haha.
06/06/2021 - 12:28
[PC, Steam] Total War: Warhammer 2 - $30.59 @ Steam
Been waiting for a deal for a while. 66% off Steam price. Don't think it's the cheapest, but seems pretty good. RRP $89.99.
06/06/2021 - 12:15
Nice setup. Dygma keyboard looks crazy… how do you find it ?
28/05/2021 - 15:39
Thanks for sending through. Appreciate it. It’ll likely meet my needs as a simple gaming rig. How’s the temps going? Would be cool to...
16/04/2021 - 02:20
How bad is the display for gaming? Like CS GO etc? Seems like great spec for price but everyone’s comments on display concern me.....
16/04/2021 - 00:22
Hmm that’s not great. I’ve read online this chassis isn’t all that crash hot either - heat and noise is exacerbated. I think I may...
12/04/2021 - 22:07
Anyone have thoughts/reviews on the Asus? That looks like a solid deal. Few peoples reviews on the Nitro has me concerned... but I figure...
12/04/2021 - 20:43
I’ve used mine for about 100 hours and already got it. Very disappointing.
27/03/2021 - 22:22
Great description OP. Is the warranty still 12 months or is it reduced? Not sure if I’ve missed something on the product page but can’t...
06/03/2021 - 15:25
Sorry for off topic, but how do you find the P3421W? It’s a great price and I like the P series having owned a P2419HC. What made you...
06/01/2021 - 01:35
Yup did all that. Says it’s invalid. Added to cart, signed up, went through to the 4th step to confirm order, put code in and it didn’t...
21/12/2020 - 10:20
Where do you put the code? I tried vouchers and gift cards and it’s said it is invalid. Can’t find anywhere else
21/12/2020 - 10:11
Charging dock I ordered was coming from Joyce Mayne (same as HN) in a different state.. on back order and no confirmation date. The 2ic...
20/12/2020 - 01:20
Gaming PC for me ~$2000. Started with an NR200 and moved to a Ghost S1. Loved the build process, but have turned it on twice since...
19/12/2020 - 11:54
Was just about to post. Just bought it. Thank you!
30/11/2020 - 00:31
Damn! next cheapest I can find is $599 through Big W/Kmart.. was hoping to buy for my partner for Xmas. I'm not too familiar with Lego - is...
26/11/2020 - 22:09
Hogwarts Castle link looks like its broken/taken down.
26/11/2020 - 22:03
Good to know - thought it’d be the case.
26/11/2020 - 11:40
Oh that’s a good question - not sure on custom orders. I’d like to say yes but worth checking with Apple.
26/11/2020 - 11:37
You could always give the MBA a shot for two weeks, put it through it’s paces then decide to keep or return for a MBP. That’d be...
26/11/2020 - 11:35
Yeah in hindsight probably wasn’t a good move. Was a silly decision (excitement of the deal lol) and was fooled that it was an Aussie...
01/11/2020 - 22:57
Got a canon mirrorless from them. Didn’t read online reviews of the store before purchasing. Arrived in 4 business days (during COVID)....
01/11/2020 - 21:11
How long does it take to charge? And I assume charging is via USB c to a?
27/10/2020 - 12:07