• expired

KFC Bucket Hunt: Multiple Prizes (in-Store Redemption) @ KFC App

43912

KFC just launched their Pokemon like game, you can go hunting KFC prizes and most likely get a free ultimate box for your first time, some got slushies etc :)

The first bucket will be available around you with first play. Just pan your camera around to find the red big spot, tap tap tap it then spin spin spin for a free win ^_^
Can stack up to 3 prizes at a time and each will expire in 72hrs: gonna do lot of walking for free KFC prizes lol

Prizes include (see FAQ):

  • Food
  • Cash
  • Experiences
  • KFC EFTPOS Gift Card
  • Merch

Prize quantity and value

Related Stores

KFC Australia
KFC Australia

closed Comments

  • +3 votes

    Looked like I had won already!

    •  

      yep, very easy to score a free ultimate box meal worth $11ish, FREE lol

      •  

        Nice i only got the nugget box. Did you end up getting more buckets? Im literally standing at a bucket but nothing happened. How to collect the bucket?

        Also anyone know the coin flip meta? Whats worth a flip and whats not.

        • +2 votes

          "coin flip meta" AHAHHAHAHA

    • +21 votes

      How you get the game loaded? Im stuck in some red screen of death on the bucket map page.

      • +3 votes

        Same thing happening to me on both my iPhone and Samsung ^

      • +1 vote

        Same -_-

      • +1 vote

        Yeah, it's really annoying - tried reinstalling the app and still getting the same issue

      •  

        Same tried several times just a blank red screen… annoying

        •  

          Same

      • +1 vote

        I'm stuck on location location location.
        Dumb app keeps asking me same thing and won't work 😒

        •  

          I had the same problem. Had to go into settings, find the app then allow location permissions. The problem I now have is that I can see the map but no buckets.

  • +1 vote

    Got a free slushie lol.

    •  

      enjoy :)

      • +2 votes

        I’m surprised you haven’t been crucified by the woke mob with a username like that. Clever play on words:)

    • +30 votes

      I hope not, they're my favourite part

      • -3 votes

        Now you know how they get popcorn chicken 😂

  • +11 votes

    Every time I get to the tapping bit it crashes. Will try again later

    • +4 votes

      probably ozbargained when more people jump onto it now, best to avoid before peak hours like lunchtime or dinner lol

      •  

        Managed to get it work on the way to the plaza, double tendie burger for nix was better than the coles roll I was planning on.

      • -1 vote

        hungry people shouldnt be doing exercise

    •  

      Same, wouldn't load on wifi, now keeps crashing as soon as it launches the camera

      • +1 vote

        just close the app and relaunch again, I guess they did not expect OzBargain power with their limited server capacity lol

        • +1 vote

          I have been…no dice. Will try again later, it's not even 8am here in the West, plenty of time to get in before lunch lol

          Thanks OP!

          •  

            @whitelie: welcome, hope you are lucky with an ultimate box meal like me :)

      • +6 votes

        Same for me - just got a red screen despite relaunching the app three times. Also on WiFi. Going to try on 4G abs see if it makes any difference. Thanks.

    •  

      Keeping on crashing at moment, although was fine at @6am AEDT.

  • +5 votes

    I got free regular chips

  • +6 votes

    Something went wrong. Ozbargained?

    • +1 vote

      possibly, just be patient and try again and again :), best to avoid peak hours like before lunch or dinner

    •  

      Yep not working for me

    •  

      not work for me either

  • +7 votes

    I can't get pass accept and continue, too many people on right now?

    •  

      probably, free stuff worth the hunt though :)

  • +1 vote

    Free popcorn chicken!

  •  

    Yeah, not loading for me. Looks like it's already getting hammered…

  • +2 votes

    Would this come with jail time?

    • +1 vote

      not with Free stuff 😜

  • +1 vote

    Apps overcooked…

    • +2 votes

      wait till oil cooled down :) (currently OzBargained I guess)

      •  

        Us ozbargainers like to overcook alot of websites/apps.

  • +1 vote

    slushie freeze. too cold brr

  • +3 votes

    Gps spoofing ftw?

    • +1 vote

      Noice, can use my 7 Eleven helicopter ;)

      •  

        Which GPS app is everyone using?

      •  

        Can you actually collect buckets? I've dropped ontop of one and can't seem to collect it.

    •  

      You are a Prince among men… : )

  • +4 votes

    "Oh no something went wrong!" on my attempted first free game -_-

    • +1 vote

      Same. On loading the app again I no longer have the free first spin and it's not in teh stash. Basically just lost the freebie.

      • +1 vote

        Same here, lost all my stash :(

        • +2 votes

          don't worry - my stash re-appeared once I re-loaded the app a few times.

  • +7 votes

    App is a nightmare currently, constantly crashing

  • +4 votes

    can't even get past the accept & continue page

  •  

    also crashed

  • +2 votes

    This reminds me of the first few days of the actual Pokemon Go app stability haha

  • +1 vote

    Will try later XD
    Thanks OP!

  • +1 vote

    be patient guys, probably avoid doing it now for an hour or bit later since everyone from OzBargain is onto it :), also best avoid peak hours like lunch and dinner time

  • +3 votes

    stuck at accept & continue page = =

  • +12 votes

    Good idea by KFC but as usual the KFC app is a piece of shit

  • +3 votes

    guess the 711 choppers will be doing kfc hunts too???.

    •  

      you never know lol, guess it is time to invest into an eScooter lol

    •  

      I was thinking the same thing, as long as it doesn't require a bluetooth signal from the store/location. It's also against T&C's.

    •  

      Hehe… Already filled up stash and was hoping to have a full lunch sorted today but you can only claim one item per day…

      Bit of fun

  • +3 votes

    App seems broken won't accept location access. 🍗

    • +3 votes

      Managed to get it to accept location through the "find a store" settings

  • +3 votes

    Getting maccas Monopoly flashbacks, wonder if a location spoofer and cloned apps will work for this too lol.

    •  

      lol

    •  

      It does work…
      But it's no use if the app crashes every second

  • +4 votes

    If the prize you win is a food prize, you can choose to flip a virtual coin for a chance to win a prize of equal or greater value! If you lose the coin flip, you’ll receive a prize of equal or lesser value.

    I'm liking this approach, if you get a slushie or something you can try and flip it into a bigger prize

    •  

      Yeah I tried that with my regular chips. Lost but they gave me a slushie anyways

    • +3 votes

      Won a zinger stacker, flipped it and won 15 piece chicken. Best comp ever

  • +5 votes

    I can't even log in to the app.

  • +4 votes

    Anyone getting incorrect code when trying to login?

    •  

      I can log in now. But stuck on a red screen.

    •  

      Yep, multiple times. 😡