Anker LC130 LP67 Rechargeable Tactical Flashlight (1300 Lumens) $69.99 Delivered @ AnkerDirect AU via Amazon AU

83

Was looking for a flesh light, found this one …

With 1300 lumens I shall blind the earth !

Credit to Price Hipster !

Below details from Amazon Website

ULTRA-BRIGHT: True 1300 lumens light output from 3 Cree LEDs. Sweep bright light beyond the length of two football fields (820 ft / 250 m) and reach over 1200 ft. Features 5 adaptable settings: High / Medium / Low / Strobe / SOS.

LONG-LASTING: Up to 6 hours of powerful, non-diminishing brightness from the included premium rechargeable 5000mAh battery. LEDs boast an extended 50000 hour lifespan. Recharge in 8 hours with a 1A adapter (not included) and the included USB cable.

TOUGH & RELIABLE: IP67-rated water resistant-withstands water ingress when submerged for 30 minutes in one meter of water. Durable aluminum body and shock-resistance endure rough handling.

SMART DESIGN: Anti-slip coating holds fast in extreme conditions. Stands on-end for full-room illumination.

WHAT YOU GET: Anker Bolder LC130 Flashlight, 26650 Rechargeable Battery, Micro USB cable, wrist strap, welcome guide, and

Price History at C CamelCamelCamel.

Related Stores

Amazon AU
Amazon AU
Marketplace
AnkerDirect AU
AnkerDirect AU

Comments

  • +10

    Flesh light…..

    • +6

      Yeah keen to hear what OP plans on doing with it

    • +2

      with a few minor modifications…

      • +1

        Unless he's going to do some sounding with it

        • +1

          🤮🤢🤮🤢

        • +3

          Damn…Against my better judgement, I googled
          :)

    • He/she must be from New Zealand.

      Otherwise with the intensity of this torch (not “flashlight”), you could hold it to your hand then look at the back of your hand and it’d be lit up red. That’s flesh.

  • +1

    might want to edit the spelling OP.. flesh does not equal flash

      • +3

        To be fair, a rubber one would suit OP's intended use better.

  • +3

    Micro USB charging.

    • Yes have to neg due to that.

      Here's a better deal; There's a 15% off this one https://www.amazon.com.au/Powerful-Flashlight-Rechargeable-N... at checkout, total $63.99 shipped (with prime). Looks like there's another 5% off available on this one.

      The 15% is also available for this one; https://www.amazon.com.au/Sofirn-Flashlight-Rechargeable-Bat... which is slightly brighter.

      • Lol at the negs. The SP36 for $79.95-15% is a far better deal for a far more versatile light

      • Lol are these name inspired from LOTR? Reason enough to buy!

      • Yup, definitely neg. Sofirn SP36 linked above has four times the lumens and candela and 3x 3000mAh 18650 batteries included, Anker 5000mAh.

    • USB C - Normal Winnie the pooh
      External Charger - Classy Winnie the pooh
      Micro USB - Wack Winnie the pooh

  • Damn caught in 4K? Lol

  • +10

    It's not a deal - I've had this sitting on my "maybe" list for 6 months… it's usual price is $70, and it's often $60. Was on sale for $50 a month or two back according to the Camels…
    https://au.camelcamelcamel.com/product/B01KH2W558

  • +2

    Love the enthusiasm in your post! I would recommend a convoy c8+ over this :)

    • What would you consider a good price for the c8+?

      • +2

        The standard price on AliExpress is already so incredibly cheap for what you're getting, so whatever price is on the official store is good enough imo.
        Have a look at the different LED options/tints.
        I have a C8+ with Osram CULPM1, it's insane, paid like USD 30 for it and it throws like a beast (the other versions are cheaper, like USD 22 or something). There's another one with Osram CSLNM1 which I believe throws a little further but has a smaller hotspot and is marginally less bright. And then of course C8+ comes in a myriad of other LEDS like SST etc etc. You'll be going down a rabbit hole when you start researching haha.

  • -3

    Or $18 for two https://www.amazon.com.au/Handheld-Flashlight-Adjustable-Eme... although there's no batteries included.