Icedvovo » user profile

2
Member Since 09/09/2008
Last Seen 02/09/2020
Location Adelaide

Recent Activities

Yep, they're moving. "Plan changes are no longer available on our legacy Optus mobile plans. Our new 4G mobile plans are powered by the...
11/08/2020 - 10:14
According to the website they are moving over to Vodafone... "Plan changes are no longer available on our legacy Optus mobile plans. Our...
11/08/2020 - 10:12
They are transitioning from the Optus network to Vodafone apparently.
11/08/2020 - 10:11
## Merged from [½ Price SIM Only Plans For New Cust., First 6 Mths: $15/M 25GB (U.P $29.99), $20/M 30GB (U.P $39.99) @...
11/08/2020 - 09:56
My Pebble does the basics for a pocket money price.
09/02/2015 - 22:13
Expired.
02/01/2015 - 08:24
Great at any price. They crank. :)
22/12/2014 - 15:04
Tried the Ikea timer. It kept stopping at 30 minutes.
18/11/2014 - 12:43
[@Possumbly](/comment/2370384/redir): It's Mobil product under the brand. ;)
17/11/2014 - 07:36
You need to swipe your member card before the pump will operate. $60 a year works out to $1.15 per week. That's nothing compared to what...
17/11/2014 - 07:19
There's two. The second one is past the Costco servo.
17/11/2014 - 07:14
I've had the black for a week, and love it. Just returned it to DS citing 'poor battery life' of the black model and bought the red. )...
15/11/2014 - 17:31
Took my order and money. Now claiming it's on back-order. No email, no update. Sounds like a screw up to me.
14/11/2014 - 10:10
Free but FAT! Word weighs in at 450Mb. Cool if you have the space.
07/11/2014 - 10:29
AE2i are incredibly comfortable and the sound is pretty good. Worth the money IMHO.
22/08/2014 - 17:17
The movie selection looks pretty average. Is Netflix better?
21/08/2014 - 18:20
Yeah, that $0 is really gonna break the bank. Sheesh.
16/08/2014 - 21:31
I bought both meat and deli at Northpark SA but the deal didn't print up on the receipt. BWS guy gave it to me anyway. :)
14/08/2014 - 11:50
Making progress. :) "Thank you for signing up for the Windows Developer Program for IoT. We’ll let you know when your kit has shipped."
07/07/2014 - 16:19
It's not a deal that everyone can access. What's your secret?
07/07/2014 - 14:40
Three separate emails - no response. Are we calling this BS yet?
06/07/2014 - 18:46
5083 Internode Your line speed is 9.91 Mbps (9908 kbps). Your download speed is 1.21 MB/s (1238 KB/s).
26/06/2014 - 14:03
Cheaper and more collectable IMHO....
03/05/2014 - 00:08
Getting back on track... Now I have it configured, it works pretty well. FileDrop is the star of the show. I don't know of any other...
21/04/2014 - 10:22
Hmmm. Not great so far. No option to use the FileDrop function (happy for help here) And after uploading a 3.1mb file I'm getting an alert...
20/04/2014 - 10:09
A bit of a faff to download, but free software is always worth a shot. Thanks OP.
02/02/2014 - 10:38
A case of Coopers fits in 35 litres.
16/01/2014 - 15:12