King Tightarse » user profile

14 7
Status In Penalty Box. Expiry: 05/11/2018 - 12:15
Member Since 16/01/2009
Last Seen 2 hours 46 min
Location Melbourne

Recent Activities

King Tightarse was awarded a badge.
06/10/2018 - 10:08
Did ANYONE else get this of just targeted specifically to OP?
05/10/2018 - 21:41
That reeks of kickback infomercial. Why would the Dailymail run a genuine piece featuring false urgency about "Mums across Australia have...
05/10/2018 - 13:11
The beautiful Masako Natsume played tripitaka but sadly died of cancer very young https://en.wikipedia.org/wiki/Masako_Natsume
05/10/2018 - 11:08
Yep, wouldn't catch Monkey clapping with jazzhands
05/10/2018 - 11:05
Favorite clip right here: Monkey calls demon a 'poofter' https://www.youtube.com/watch?v=1NK5KW7KFxc
05/10/2018 - 11:03
This is added illegally, injected without hygiene into the prawns to make them appear heavier. Not 'food safe' at all Sometimes they fake...
03/10/2018 - 21:28
oh wow thats me out https://www.youtube.com/watch?v=UxlkTk2w7BU
03/10/2018 - 20:31
And all the little Chen's except Neil who's allergic
03/10/2018 - 19:06
Next month: Coles Cash Converters Just bring your s̶t̶o̶l̶e̶n̶ ̶g̶o̶o̶d̶s̶ unwanted items down down
02/10/2018 - 12:38
Mate what do you want exactly? I have told you my family members both got crappy and very expensive experiences with VW golfs (for...
29/09/2018 - 20:19
Aww don't be like that wfdTamar. VW reliability is a bit of a joke these days - surely you have heard of the ongoing DSG issues,...
29/09/2018 - 19:56
Yes i googled it - there is defo a Miss Korea in Box Hill. Must be a different group?
29/09/2018 - 16:14
"Free" chicken at Highpoint Cost: wallet, keys and phone at knifepoint
29/09/2018 - 08:31
Haha yes fine. Some family members have had bad runs with VW Golfs. One with endless DSG problems and another with OTT service costs and...
28/09/2018 - 16:59
hahaha Skoda lol Lol Skoda did not have much of reputation in Australia. I know it shares a lot or components with VW but they too are...
28/09/2018 - 16:11
Here have a look (Italian) https://www.youtube.com/watch?v=o56N1RZ8qj4
28/09/2018 - 15:29
Oh good because my phone number is out of date and I don't really want them to have it
28/09/2018 - 15:23
Sounds good - personally, I would be fine with NO extra features. Last thing I need is lane assist or auto dimming headlamps in 4x4. Hell ,...
28/09/2018 - 15:20
Yeah the reviews all say it needs one more ratio in the manual to be any good of the freeway.
28/09/2018 - 15:18
Does this show in your account too - or just in the SMS?
28/09/2018 - 15:16
"Hello, I am from Microsoft, Oh yes sir, you have experienced a level 5 hacking event in your firewalls but don't worry, I am here to help....
26/09/2018 - 17:37
Worked again a minute later...weird
21/09/2018 - 14:29
This item isn't available in the requested quantity. It may have been purchased already, or the listing has expired.
21/09/2018 - 13:24
Camberwell Please open one in Carnegie if you can :)
21/09/2018 - 11:18
"but it cheap, buy it twice" IE You will need to by the proper versions a second time later when the cheese-metal ones fail you
21/09/2018 - 11:12
I have had Miss Korea before and it was delicious! But then I already love Korean food so I am a bit biased
21/09/2018 - 10:00
Yep salt+621 (MSG) weird eh? Like salt isn't salty enough?
21/09/2018 - 07:17