digitalterrorist » user profile

2 2
Member Since 12/02/2015
Last Seen 23 hours 32 min

Recent Activities

These guys are price jackers. I was looking at a 64GB SDCARD and it was $20 - then they upped it to $25 - which with postie deal brings it...
13/08/2019 - 19:45
Haha, was watching a couple of 64GB SD cards @ $20 now they've been price jacked to $25. So instead of discounted to $16, surprise,...
12/08/2019 - 20:25
Nah, they privatised the personalised plates. The government "licences" some private outfit which leases the rights off the government for...
07/06/2018 - 20:51
"I think it's an investment with high yield. As an individual, it's an upgrade to your living standard which you deserve."
04/06/2018 - 09:56
digitalterrorist was awarded a badge.
24/10/2017 - 23:22
The crux of the issue comes down to this - "Ultimately, the sensitive access you grant any file exploring app means that you need to be...
24/10/2017 - 21:38
Yeah, nah. I used to use this years ago but it got bought out and filled with intrusive adware and maybe spyware....
24/10/2017 - 21:18
Also the government will be providing partial refunds for green slips as a new scheme starts 1 Dec -...
09/09/2017 - 15:23
Are you under 30 or have some demerit points or don't have >60% NCB? Because Green slips pricing is based on risk of accident factors and...
09/09/2017 - 15:20
OMG finally. Not as good as 50% but I'll take 40%! Stock for another year..
17/08/2017 - 21:25
Looks like they did not get a NSW Permit for this competition. https://www.onegov.nsw.gov.au/PublicRegister/#/publicregister/result I did a...
21/11/2016 - 13:01
Checked my two orders, I'm pretty sure the PS4 one is legit. They're pretty blunt. "Fraud", really? Order Cancelled on November 21, 2016...
21/11/2016 - 12:40
"suspected to be fraudulent" but not proven? Ask for evidence/proof that it was fraudulent. I suspect unicorns are real and I'm a wizard.
21/11/2016 - 10:33
I'm of the belief they're also in breach of state regulations with regards to not having a competition permit. This seemed more of a game...
21/11/2016 - 10:30
On reflection they whole thing felt like a game of chance. Everyone knew there was only a handful of each. Would they need to apply for a...
16/11/2016 - 19:17
[@oodian](/comment/4179647/redir): nice try! ;) First we'll see if they even honour the two orders # I have. I suspect they screwed up with...
16/11/2016 - 19:16
[@oodian](/comment/4179639/redir): But I don't need a TV! I need an PS4 or xbox to replace my unused ps3. haha. #1stworldproblems
16/11/2016 - 19:14
Yeah I went from https://www.clickfrenzystore.com/products/70tsv?variant=xxxxxxxx to checkout - I still don't believe it though. Time will...
16/11/2016 - 19:12
me too! I think everyone got a TV. LOL.
16/11/2016 - 19:00
My PS4 order has #153x and the TV has #162x Definitely something is screwy there, they can't have that many PS4s!
16/11/2016 - 18:55
I think their system is screwed. I also just got the TV, clicking from the banner. I got the TV and the PS4! I wont believe it until i have...
16/11/2016 - 18:52
digitalterrorist was awarded a badge.
16/11/2016 - 18:43
WTH, I scored a PS4 LOL. I initially missed out then a tried again after posting a comment in there.
16/11/2016 - 18:43
Zero out your address data if you don't win anything. Don't want this mob to monetise your details for free.
16/11/2016 - 18:39
Man, they're gonna push this to the wire....
16/11/2016 - 14:50
At least I get to go on early lunch and not worry about this. Ha!
16/11/2016 - 11:13
Must've only had 0.5 an ipad in stock. sold out too quick. Scam Frenzy. LOL
16/11/2016 - 10:50
Looks like the Westfield voucher dropped https://www.clickfrenzystore.com/products/wfgv Clicked the banner ad and it's sold out. Tells me...
16/11/2016 - 09:27
Haha, you wouldn't be running some script checking that page would you?! You noticed as quick as me.... I know nuthink! ;)
16/11/2016 - 09:25
Looks like they just wiped all the products from https://www.clickfrenzystore.com/collections/all
16/11/2016 - 09:24