squall3031 » user profile

1
Member Since 15/02/2009
Last Seen 15 hours 38 min
Location Melbourne

Recent Activities

I bought the queen size to replace the old mattress. Thanks OP.
16/01/2019 - 11:38
It's from Mazda dealer. We just negotiated price for new car and they threw in the extended warranty. The warranty is definitely from them...
04/01/2019 - 12:51
lol, I managed to get 3 years extended warranty for free on top of the default 5 years warranty for my Mazda.
04/01/2019 - 12:09
Was gonna buy....but then, i thought, I'm not gonna play this forever. So I cancelled.
24/12/2018 - 01:20
I'm one of those who have lifetime key! Lucky me yay~!
17/12/2018 - 15:12
How do you find out the Codeword?
13/12/2018 - 10:55
Just won $20 coles voucher after trying several days. This is so hard to win.
13/12/2018 - 10:54
Propose a restructure. That's what my workplace did. And here I am....at work browsing Ozbargains. LOL.
05/12/2018 - 10:59
How do you know it was a personal number? it could be sent from their work mobile phone.
29/11/2018 - 16:21
Get Mazda CX-3. That's probably a good alternative option if you don't want a Sedan.
23/11/2018 - 22:02
I was lucky enough to claim the chicken burger, 1/2 chicken and now this. Thank you oporto+optus!
17/10/2018 - 07:36
No good for Battlefield 1. I always get "run out of VRAM" error. And FFXV stutters once in awhile.
08/10/2018 - 14:40
I have to pick it up on Saturday. Got no time to pick it up during weekdays.
04/10/2018 - 07:11
I bought this online last night. I hope it's good.
02/10/2018 - 10:33
Exactly. If anything, I would like to continue gaming. But back on OP's question, it's not hard to quit when you have full time job. My...
01/10/2018 - 17:19
Oh man....i remember my uncle bought this for me at Harvey Norman for $199. I still have it in my cupboard. Those were the good old...
19/09/2018 - 21:13
Thanks for posting this deal. I jumped and bought one.....although I should have gone for the black colour but it's all the same anyway...
04/06/2018 - 13:01
yeah I realised that after I made my 2x72 rolls purchase. Hahahaha
11/03/2018 - 18:08
I tried getting 48 rolls too but too late. hahaha
11/03/2018 - 17:26
For AGL customers who have registered their email address for reward program, there was an email from them that contained 10% off coupon...
11/03/2018 - 17:25
During Summer, I try to have shower once a day and change into new clothes and use deodorant. During Winter, sometimes once every 3 days. I...
13/02/2018 - 11:21
They should make remaster ver. of this. This deserves HD treatment.
04/02/2018 - 01:02
And Rinso, Pepsodent, Lifeboy, and Sosro Teh Kotak!
22/01/2018 - 13:11
KECAPPPP mAniisss!!! Very nice for sate ayam, sate kambing, and sate babi!
21/01/2018 - 16:14
$6.24 is like nothing in my wallet. Happy to pay for that price. I bought it for my wife.
20/01/2018 - 22:46
JB Hi-fi Watergarden says no discount. I asked my bro-in-law just now to ask the staff there. Wth...? :(
06/01/2018 - 16:17
Yep. It was a great bargain indeed.
04/01/2018 - 01:51