minh111 » user profile

Member Since 22/06/2015
Last Seen 03/02/2021

Recent Activities

think you answered your own question
10/11/2020 - 21:05
anyone have any experience on the socket bit set? looking to get one but idk if its even worth it
07/11/2020 - 14:38
If you dont mind the cameras, the Oneplus 7T is best imo
08/06/2020 - 19:47
I would not buy any Kogan monitor lol
04/06/2020 - 12:32
I got it for $817 at TGG Loganholme. I just told them so whats the deal with TGG commercial membership to start off the convo. I then...
11/05/2020 - 12:48
Thats what my girlfriend was saying. We will be speaking to our accountant soon. Do I have to pay tax for the second house if I was to buy...
25/05/2017 - 14:17
Yeah true, probably better off selling the house and get the new one. I can probably say that it will increase at least 150k since there's...
25/05/2017 - 10:58
Brisbane
25/05/2017 - 09:48
Thanks for the reply guys, appreciate it
25/05/2017 - 08:49
True, probs not good rushing into it then, after all it's 500k haha, thanks for that :)
25/05/2017 - 00:01
minh111 2 min ago Basically I have a house that I am living in fully paid off (worth around 420k) and looking for a better house to settle...
24/05/2017 - 23:43
Free plates + $4 shipping lol
05/07/2015 - 21:29
No. Lol
26/06/2015 - 18:47
Someone buy this for me I'll pay ya.
24/06/2015 - 18:03
Anyone know if 40% is still on sale today?
22/06/2015 - 12:26
minh111 joined OzBargain.
Welcome aboard!
22/06/2015 - 12:25