sktzr » user profile

1
Member Since 25/07/2015
Last Seen 05/10/2021
Location Perth

Recent Activities

Yeah and can get $10-20 discount on top of that 'loyalty' discount
17/09/2021 - 15:20
Hide and seek wallet is great for the nose beers ay OP
02/09/2021 - 18:53
They've had some kind of resurgence right? I was playing with them when i was in primary school early late 90s / early 2000s
02/05/2021 - 10:56
its been ~650 a few times now since boxing day sales
28/01/2021 - 01:04
i've had mine for over a year now, bought some shitty chinese case off ebay and travelled china, usa etc with it. works fine, decent...
23/12/2020 - 21:05
Was on a 100/40 500gb for $80/mo with ABB. They jacked the price to $95/mo. Left to superloop for 100/40 $69 month. So much for keeping...
24/11/2020 - 21:45
I use the "discord certified" arctis 7s and the mic on them is notoriously trash.
13/11/2020 - 15:43
Are they shit though? I picked some up yesterday for $330 and they're probably the best sounding and comfiest headphones I've worn.
12/11/2020 - 15:24
Are these the best headphones of this type for $200? In an AKG thread some guy was saying avoid etc
15/10/2020 - 07:21
how did you hook it up to your tv, aux?
14/10/2020 - 21:37
https://www.kmart.com.au/product/cat-litter-tray-high-sides/831491 this one does the same lift and sift
13/09/2020 - 22:54
i think initially it was on wifi but long since changed my wifi settings and now just hit the power button to clean.
11/09/2020 - 14:09
Not sure about ziggies warranty but twice now with Weber I've just emailed them and they've sent parts out free. I'm Weber for life.
03/09/2020 - 16:42
I don't even use the app. Just press the button lol
31/08/2020 - 12:27
I paid $299 for the gen1 almost 4 years ago. Still works fine but amazing how it hasn't budged in price
28/08/2020 - 19:41
does Big W pricematch their "online only" offers?
18/08/2020 - 12:23
sktzr was awarded a badge.
18/08/2020 - 12:22
tbh the aldi set are fine. Been using them for years
28/07/2020 - 16:04
Just bought the 4pack. Hopefully can get them working with my slowly building hass.io setup.
23/07/2020 - 10:01
pairing with the app/phone i log my rides etc all fine
01/07/2020 - 08:47
or the classic Xiaomi mi bands.
30/06/2020 - 07:37
i'm on the 15+15gb with $20 discount on the $49 plan. At the same time there was a 30+30 with $20 discount on the $59 plan.
18/06/2020 - 20:59
i thought the 60gb was generally $39 a month? (after discounts)
18/06/2020 - 19:52
I paid $189 delivered for the white ones last week.
11/06/2020 - 18:59
Weber are pretty good to email and deal with. My grandfathers Q2000 peizo stopped working and they sent him the parts out for free. On the...
10/06/2020 - 12:00
optic valley is beautiful tbh
29/05/2020 - 11:57
title says 3pc link provided is 2pc
28/05/2020 - 21:44