grumblerain » user profile

Member Since 18/10/2015
Last Seen 48 min 24 sec
Badges 1 1
Location Sydney

Recent Activities

ooh right. I was wondering why you hadn't mentioned it, coz you mentioned all the other essentials (mobo, ram, psu) dang, i should've…
16/07/2024 - 21:53
Would love any first hand experiences that anyone can share
16/07/2024 - 21:33
need a drill for that. that makes it easy to intengenrate on the top(pa).
11/07/2024 - 11:25
gotta be careful applying it. it's scented, so it stings on broken skin. seems to be a good moisturiser. non-greasy, more like a jelly…
10/07/2024 - 06:00
thanks. if it helps with my kids eczema, you shall have my eternal thanks.
04/07/2024 - 17:01
i hear good things about ovpn. It actively advertises streaming support, which most vpns don't do. haven't tried it myself though, but have…
29/06/2024 - 09:50
fair. appreciate the heads up, and the volume of communication btw. cheers for taking the time.
27/06/2024 - 20:22
how much for the variant with a GPU? I'm definitely interested.
26/06/2024 - 18:31
Sorry for late reply, just logged onto ozb. I got "Zinus Queen Bed Frame, Figari Bamboo and Metal Industrial Bed Frame, Solid Wood, Bedroom…
27/05/2024 - 16:32
sturdy! i'm very happy with my zinus, fwiw. look up previous deals, which is what i did, and quite a few people testified that they're…
23/05/2024 - 11:53
seems to have been sharpened using a grinding wheel of sorts (hollow/concave grind). Not a high quality knife, from the looks of it.…
24/04/2024 - 17:13
prolly 500+ worth every penny bought this twice on PC (one as a gift for brother), and on android too. to support the dev, mainly. such a…
12/04/2024 - 07:07
you just needed better indexers.
07/04/2024 - 08:32
people upvoting this for the nostalgia, moreso than this being a good deal. go get sabnzbd for free, [or nzbget (which was forked and is…
07/04/2024 - 08:31
nah, filco is a very well known brand with a great reputation. it was a high-end brand before most of the "brand names" you're thinking of…
14/02/2024 - 06:36
picked up a few 3-packs from kmart for $4 few days ago, from clearance rack. pretty much exactly same style as these. ain't no way i'm…
24/01/2024 - 22:42
seems a gimmick imho. it doesn't even have floss..? 1. have chewing gum after meals. helps stop stuff solidifying. 2. brush at least twice…
24/01/2024 - 22:34
my dentist told me to use sensodyne to brush at night before sleeping... but not rinse with water. just spit out twice. noticeably whiter…
23/01/2024 - 19:20
You're absolutely correct. but not everyone is tech savvy. some people just want to search "portable iphone charger" and buy something…
22/01/2024 - 12:39
We need more people like you on the interwebz. Love your comment / review!
18/01/2024 - 17:57
this will record absolutely anything and everything near you, and also most stuff far away from you. good for studios (can control ambient…
18/01/2024 - 17:31
i don't hate you jv. good on you for being honest to your values, and attempting to put a smile on people's faces with the worst jokes/puns…
17/01/2024 - 18:21
If you've bought MX Player Pro, fair enough. If not, check out FOSS alternatives on FDroid. They're pretty darn good nowadays - no point…
15/01/2024 - 19:19
Loading...