Frugalbargainator » user profile

1
Member Since 11/12/2015
Last Seen 9 hours 33 min

Recent Activities

A couple left at Stafford Qld. Almost all of their fans are on clearance and some aircon units by the looks. I saw a guy with a trolley...
05/02/2020 - 11:37
Yeah unfortunately it sounds like you have had a crap run. Mine have been flawless with everyday use for over a year now
04/02/2020 - 13:03
Yeah the plastic factory on the wasn't the greatest.... might have to shell out for one of those domes
19/12/2019 - 19:15
I got a different brand that was supposed to work on note 10+ but not so good. Have you found one that works @Gonltruck ?
19/12/2019 - 15:51
That was my estimation on the Ardbeg pricing after cashback too, but on 2 bottles so far it's only tracked as $16ish back for both. I've...
16/12/2019 - 10:53
Totally agree. Disappointing aye. That has actually stopped me pulling the trigger today. That's a 15,000,000,000 colour difference between...
13/12/2019 - 08:19
Great review. Surprisingly the game looks far worse than I expected, and I was expecting bad....
09/12/2019 - 20:23
Hmmm weird. Is that with music on? I often don't hear someone attempting to speak to me that is standing right next too me. I have good...
24/10/2019 - 12:12
Have you ambient turned on and that's why its letting bocce through? Mine block out almost anything. Don't hear a peep on the train
24/10/2019 - 11:34
Exactly. and the noise cancelling is better than Bose. Tested with science!
24/10/2019 - 11:33
Ozbargainers are probably heavy in that 5% demographic!
12/09/2019 - 20:06
Good thinking there definitely. I'll end up handing it down to older parents, so it's probably better that's not "that new technology, it's...
12/09/2019 - 20:03
According to cbeards comment yeah. Not sure if I'm fussed or not though. For the price difference it's pretty much just getting the 5g for...
12/09/2019 - 18:40
Not sure if I'm annoyed or not that I bought the 10+ yesterday and could have got this for an extra $210 today..... I mean, more memory is...
12/09/2019 - 18:18
Yeah thanks for the heads up. How do these twats get to keep trading?
06/09/2019 - 13:03
They sell a Carolina Reaper version at the Stafford City shopping centre speciality candy store... Too much nope for me on those
13/08/2019 - 11:26
Damn... Sounds like I need a mate at one of those places....
13/08/2019 - 08:58
Frugalbargainator was awarded a badge.
13/08/2019 - 08:58
Which partner program has that pricing? I've got govt and there is no price drop there
12/08/2019 - 10:40
Hmmm tempting. Has anyone in the community bought this package, or either item? Curious to know if they are OK, ie no design flaws. Nice...
15/07/2019 - 20:41
Used tasty toobs Mine http://www.ultimateearsgiveaway.com/home?ref=397b2fd30c91a4d8bc6f757ea253011222e523b4
24/06/2019 - 18:52
How is that even possible.......
10/06/2019 - 08:38
Bummer, it worked approximately a month ago. I guess Netflix stitched up that hole
27/05/2019 - 14:47
For the US go to the silicon Valley connection, works like a charm. That's the only US connection that works for Netflix I'm pretty sure.
26/05/2019 - 22:12