Julie4dung » user profile

Member Since 05/12/2016
Last Seen 19 hours 25 min

Recent Activities

Finally they enrolled me! The tourism course, she said are you sure because this course is hard AF ! Thanks lady but i dont care ;) She...
04/09/2017 - 13:00
Thank you! Just enrolled in the tourism one! Might as well do something as I'm staying home from work for a year with my bubba ;)
23/08/2017 - 21:17
which courses are online only? I am very interested ;) I looked at the air fares tourism one.. or admin cant see if its online or on campus
22/08/2017 - 22:07
Would you get busted if you just did a new account but same address just to get this code? lol i'd feel so guilty
14/08/2017 - 15:57
I got this offer, but guess what, been using Apple ever since iphone 3, my whole fam uses iphone too Doh!! No exploding Samsungs here
10/08/2017 - 18:06
So does it start today Im looking forward to nuggets for lunch today ha
09/08/2017 - 08:51
omgggg Lylat wars is the best game everrrrr Cant believe no one mentioned it TF lol I still play it and my high scores are record breaking...
02/08/2017 - 00:02
Banjo was the best! I still play it lmao I was theeee besttt
01/08/2017 - 23:59
Legend of Zelda Twilight Princess Gamecube (best game ever I reckon) Lylat Wars Nintendo 64 Banjo and Kazooie Nintendo 64 Super Mario 3...
01/08/2017 - 23:58
omg only the new lego ninjago movie is out, was hoping jumanji part 2 would be released lol my little pony is in october fml
31/07/2017 - 19:16
oh thanks dear!! gonna buy some tix for the kids, hope a great kids movie will be showing at the time, not like boss baby, so crap lol
31/07/2017 - 19:12
Up until 30th Sept.. is that before term 3 school holidays or after?! im a parent and i have no idea... lol
31/07/2017 - 14:17
Got one!! Didn't want to be greedy and get two, save it for my fellow OB's ;)
28/07/2017 - 09:38
Yayyy thanks love!!! Love sales like this, bought heaps of adidas and stussyyyyyy yeahhhhh love ya long time haha
23/07/2017 - 11:52
Great first post btw Ranine lol bonny ;)
21/07/2017 - 21:48
funny how harvey norman online states 'clearance' on the $50 sim pack, yet its $50 lmaoooo and one 1 per person rule.. just thought it...
21/07/2017 - 21:46
Honda Euro Luxury Navi auto 2008 is my car
21/07/2017 - 07:42
I have no idea lol Tried to search 7th & 8th gen on carsales and carguide, looks like mine is 8th gen i think
21/07/2017 - 07:36
Own a Honda Euro 2008 luxury model but no idea if its 7th gen or 8 gen lmao
20/07/2017 - 21:38
Tried on all adidas hoodies that were already on sale, nooo!! ;( didnt work
20/07/2017 - 21:30
They were offering it in small cups, 2 maximum per person! I was with my 4 brats so I felt guilty saying 2 each lmao so we just got one...
13/07/2017 - 16:28
Line is long AF @ George St Sydney Lord of the Fries XD right now
13/07/2017 - 13:05
same! I got my 5 boxes last night, date states 17thAug. Hmm.. can you tell me if you think its a bit plainer than usual the beer?! lol...
12/07/2017 - 19:15
Ordered 5 boxes at $156 ;) Dont hate, it'll be gone in a fortnight
04/07/2017 - 19:12
Done!! Thanks!! Didnt need to provide receipt but I didnt lie lol
04/07/2017 - 17:56
Just called BWS Villawood NSW and was told i'd get it on Friday or Saturday to collect.. lmao here I was thinking I could get it like right...
04/07/2017 - 17:53
Literally spend few times a day scrolling thru my fav online stores, I've got like 9 large Superdry parcels in my wardrobe :) The Iconic...
03/07/2017 - 00:14
Omg after the new update its still crashes for me.. iphone 6s + Few times ordered and go there to find it just kept crashing fml Not...
14/06/2017 - 09:37
Does that mean i can sign up for 6 months only n after just cancel the thing and not pay for a whole year? Ha!
08/06/2017 - 12:02
The new update for the Mymaccas app says there might be a few new surprises , does anyone know what it is? Lol I was hoping for free 10...
26/05/2017 - 13:31