tomsco » user profile

13 4
Member Since 28/10/2009
Last Seen 41 min 8 sec
Location Melbourne

Recent Activities

Sunday 12am being midnight tonight?
27/05/2017 - 19:13
not far now.
26/05/2017 - 20:49
https://www.ozbargain.com.au/node/180569
25/05/2017 - 22:49
[@tomleonhart](/comment/4719064/redir): Indeed. Look, purchasing an IP can be a great investment, with the long term ROI quite possibly...
25/05/2017 - 14:46
[@Frugal Rock](/comment/4718667/redir): ¿Qué?
25/05/2017 - 14:26
Because it's a catch phrase people throw around.
25/05/2017 - 12:27
Lol... Maybe add Lego the the title.
24/05/2017 - 19:23
Damn... Wish my local would do that.
24/05/2017 - 15:38
You can sign up for the mailing list again to get another $5 off voucher. If you have a hotmail or gmail email, this is easily done.
24/05/2017 - 15:37
http://cdn6.bigcommerce.com/s-mhtkibw/products/108/images/290/TOY013GUR__32023.1429746477.1280.1280.jpg?c=2 Looks sturdy.
24/05/2017 - 15:32
Yep. Check numbers (inc. total price) . Also check that any accessories agreed upon are there, and the terms for delivery date (not that I...
24/05/2017 - 14:25
To a degree, does the Salomon case not already cover it? I'm guessing this would build upon the principles in that case.
24/05/2017 - 14:21
Don't roast me, but I only ever played Maniac Mansion. If I loved that will I automatically love Day of the Tentacle?
24/05/2017 - 11:48
Thanks. Ebay emailed me today saying a microwave I'm interested in is ending soon.
23/05/2017 - 13:22
What's the RRP?
22/05/2017 - 20:15
Thank you everyone for your advice/feedback. I put the sunset clause in (expire COB today) and the vendor has accepted our offer :) Very...
22/05/2017 - 19:18
[@no not me](/comment/4706754/redir): depends. Isn't the EFTPOS charge generally around 20c. And Mastercard or Visa is generally charged at...
22/05/2017 - 14:12
I've personally used Arthus J Dines & Co before. Off the top of my head we paid about $6-700 for an existing property purchase and we were...
22/05/2017 - 14:02
> My colleagues thought I was an idiot but **my food was heated at least…** Haha, that's awesome. You sure showed them.
22/05/2017 - 08:58
Do you have a max price pp you would prefer not to exceed?
21/05/2017 - 20:40
Nah, this must be the next level of clearance. Was 40c in that deal. 30c in this deal.
21/05/2017 - 20:38
This thread has come up before.
20/05/2017 - 13:40
Haha. That's a good analogy.
20/05/2017 - 09:10
Cheers. I thought of that, but wasn't sure it was allowed. I'll try this tact. I'm all happy for the vendor to also get a good deal, but...
20/05/2017 - 09:09
Haha, that gelato sounds awesome. What are you into so we know what to suggest?
20/05/2017 - 07:58
Hi all, wondering if anyone has much experience with an Expression of Interest house sale, either as a buyer or seller. We're looking at a...
20/05/2017 - 07:56
[@callum9999](/comment/4703855/redir): Oh for sure. I've got a few vegan friends, never here a peep out of them about it. I transpose it on...
20/05/2017 - 07:16
Just the old trope of Vegans making sure everyone knows they are a vegan.
19/05/2017 - 16:40