HKS » user profile

1
Member Since 22/03/2018
Last Seen 6 hours 12 min
Location Home

Recent Activities

ill save my $11 and spend it practicing my pull out game
02/06/2020 - 12:07
the asus ones are pretty good for home use with the features they have but the ubiquiti stuff is for enterprise/enthusiast level. depends...
02/06/2020 - 12:06
this if you want something that just works out of the box. pfsense from my experience required more fiddling around with to get it perfect...
02/06/2020 - 12:05
the ac-lite ones if you need them now otherwise wait for the AX ones to be released.
02/06/2020 - 12:04
give it 20 years it might age into something average
30/05/2020 - 21:53
its a collectors item once everyone drinks them.
30/05/2020 - 20:59
They call themselves experts for throwing toppings on a schnitzel? Lmao the word has no meaning anymore.
27/05/2020 - 09:27
got any deals on mountain bikes?
26/05/2020 - 12:01
nah. impact has more torque, drill driver has 55nm vs 150nm for the impact. i have the impact too and its great.
15/05/2020 - 18:10
just buy the normal drill or another impact, it saves so much time.
15/05/2020 - 18:08
i have the cordless drill driver and its really powerful. i use my normal 18v drill to make pilot holes and the drill driver makes those...
15/05/2020 - 17:14
would this be a worthy upgrade over the samsung odyssey+? edit: fixed ipd is a deal breaker. ill just buy something in a few years when im...
03/05/2020 - 21:39
well (profanity) lol. ill cancel that order and re order with them. thanks.
02/05/2020 - 16:37
thanks, bought one. needed a NAS for ages but finally pulled the trigger. mwave have seagate ironwolf 4tb drives for $184 each atm too....
02/05/2020 - 15:02
yea right. the aldi one looks good enough and when i was gonna buy the FFalcon a month ago the jb hifi geek didnt think they were good...
30/04/2020 - 14:06
the aldi one can still be found for $529 in some stores and its 65"
30/04/2020 - 13:52
i had their email after signing up and then had to click on the link they provided to actually get it lol
28/04/2020 - 23:25
whats the bunnings equivelent? at the end of the day it stores tools and these do very well at it.
27/04/2020 - 14:47
no one cares hipster. stop replying to me.
24/04/2020 - 21:20
why does beer need a flavour? it gets you drunk, end of story.
24/04/2020 - 14:31
go drink your soy hipster beer and shut up. no one cares.
24/04/2020 - 14:05
ignore the beer hipster. northerns aren't categorised with aroma, fruityness and how it looks poured into a glass like his beers of choice....
24/04/2020 - 13:22
sorry that it doesnt have perfume in it or the other hipster crap you weird beards like in a beer.
24/04/2020 - 13:03
yea 3 pedestrian cars. i was expecting some cool shit
23/04/2020 - 19:32
thanks, didnt think i'd ever visit these but now i can
23/04/2020 - 19:12
router i was looking at getting (Asus RT-AX88U) increased by $120 compared to normal pricing the other day lol. price jack confirmed.
23/04/2020 - 09:56
im not sure if its targeted but i got a $10 kogan voucher in my emails too.
21/04/2020 - 13:41
bought one ages ago, food tastes so good
19/04/2020 - 11:38
yea this is way better than my kogan out of the box and even better than it when setup right with proper colour & sound settings
18/04/2020 - 22:58
4 at Magill's store in SA. None at Newton
18/04/2020 - 12:00