igordennis » user profile

2
Member Since 23/03/2018
Last Seen 27 min 10 sec
Location Melbourne

Recent Activities

Yeah i signed up with a referral and dont see where this $10 is supposed to be...
19/02/2020 - 20:46
Really? It’s a quality course then?
18/02/2020 - 20:12
I checked before replying to you but sure, here:...
17/02/2020 - 11:45
It sold out a long time ago at this point I'm afraid =/
17/02/2020 - 11:43
I couldn’t find that one! Could you post a link please? Edit: nvm found it!
16/02/2020 - 20:03
This happened to me with the CBW store today. The store closes at 3:00pm and i got there 2pm and was told they were closed. I then went to...
14/02/2020 - 17:34
I ordered for pick up later in the day. Hopefully that works. Thanks OP, good stuff.
14/02/2020 - 05:50
Yeah i thought so, just wanted to make sure. Thank you guys for the answers.
13/02/2020 - 22:58
I assume the PSN credit is for the Australian store? Can someone confirm this?
13/02/2020 - 21:42
United has been fine for me in the past. (profanity) Delta though... is a complete piece of shit (in my experience).
11/02/2020 - 09:47
Inflation is a thing that exists mate. It's good for your health to eat less icecream though so might as well keep at it.
02/02/2020 - 20:15
igordennis was awarded a badge.
29/01/2020 - 17:43
Damn. I added a reminder for this deal and got so excited today but then i saw i can’t even make it there in time after leaving work...
29/01/2020 - 06:09
Thanks mate, i just replied to the order email explaining the situation. Hopefully they add the strap to the order and I don't miss out on...
28/01/2020 - 23:28
I just bought the watch because of this post and was about to thank OP for posting because it seems like a good deal... then i see this...
28/01/2020 - 23:05
Well i did the other topcashback uk world remit deal and it seems to have worked so i guess i’ll try this one too. Thanks OP for...
22/01/2020 - 06:31
Nice, thanks for posting OP. Time to stock up on those nut bars, i love the peanuts and cashew one, imo it’s the best one easily.
20/01/2020 - 22:42
Princess Mononoke is my absolute favorite. Like, holy shit is that movie (and the soundtrack) amazing. Top 10 of all time for me. Kiki's...
20/01/2020 - 19:41
Well this sucks, i just signed up a couple hours before this bonus for the World Remit deal... Is there usually a rep around here that...
16/01/2020 - 07:33
Very cool post and informative OP, thank you. I am in the process of verifying the TransferWise account to be able to do the transfer to...
16/01/2020 - 01:32
I love chickpeas so goddamn much. They go well with every vegetable. Pumpkin+cabbage+chickpeas is a GOAT combination.
06/01/2020 - 16:08
Omg last time this deal was going i used it sooo much to go to one of my favorite restaurants in Melbourne (Third Wave Cafe) and this time...
04/01/2020 - 01:03
I personally just use uBank, very easy to complete the requirements on the transaction account to trigger the bonus savings rate (which has...
11/12/2019 - 20:19
I would advise you to have a debit/credit card that doesn’t have international transaction fees regardless if you plan on buying this or...
11/12/2019 - 18:26
Hey OP how long does it take to arrive (to Southbank, Melbourne) ? Because i'm travelling on thursday and needed to know if i order it...
16/11/2019 - 21:22
I use the app called Take Me Home in Melbourne. It has some great options for cheap end of day sushi. I always go for the 4 sushi rolls for...
13/11/2019 - 21:29
Worked a treat. Love it when i see something on ozbargain in a timely manner, was just going for lunch. Thanks OP
11/11/2019 - 10:21