jwsc » user profile

1
Member Since 08/05/2018
Last Seen 19 hours 34 sec

Recent Activities

im so confused! Cheaper electricity cost as low as 12c per kWh (for self consumption). PAYG - you only pay what the solar system generates....
04/07/2020 - 19:28
i signed up the day you posted this? just haven't had time to much with it until yesterday
04/07/2020 - 15:18
what the heck, it say my trial ends in 6 days, thought this was until January OP
03/07/2020 - 21:26
BOO WHY ONLY MELBOURNE
03/07/2020 - 10:47
...but pillows are one size fits all lol
28/06/2020 - 19:33
whats the difference between a twin, queen and king pillowcase?
28/06/2020 - 17:50
nah i meant put a face mask on normally and just run the machine over like a static face roller or something
17/06/2020 - 08:39
Can u just use it over a normal face mask to enhance how it assorbs?
16/06/2020 - 09:14
Damn should have signed up earlier seems like an awesome deal
16/06/2020 - 09:10
anyone have a favourite vitamin c or retinoid from their line?
15/06/2020 - 21:44
u might want to add for how many can in the description...
03/06/2020 - 10:25
Youre kidding?! I got my first, limit reached error at 7:03. So basically, what I'm hearing is that error means shit all and I need to keep...
18/05/2020 - 07:28
sigh, I thought it was all full priced items, since it didnt say selected brands or items, but most of the brands I'm interested in aren't...
15/05/2020 - 17:05
wondering the same thing. though they could just be assuming working ft and studying ft is too much for the average person even if its only...
15/05/2020 - 16:48
ahaha love when you can sell a useless bad buy for profit. I did the same with bike xD
13/05/2020 - 22:21
hiding it wont change the fact that it's been unnecessarily ozBargained though, which usually leads to faster than usual sell out times....
13/05/2020 - 20:30
anyone tired of aldi posts here, do we really need weekly catalogue relays, everyone who's into aldi is already looking at the special...
13/05/2020 - 19:17
well this escalated quickly
02/05/2020 - 15:04
you're judging the wrong people. Some people buy caged eggs because that seemingly small price difference could make or break their...
02/05/2020 - 15:04
but you can, you just chose not to, because the hurdle is too great. if people stopped buying products made with unethically sourced...
02/05/2020 - 14:58
I can't see a banner up top...
20/04/2020 - 08:37
unit converter, why not just google it? rather than wasting space on your phone...
13/04/2020 - 08:58
is there a function where you can do your presentation via video/tele-conference and everyone has a live link to your presentation, so when...
13/04/2020 - 08:57
or his just sitting back and enjoying the show with his popcorn
09/04/2020 - 08:44
yeah, more like last person i see. i wouldnt go to a pharmacist when im sick unless its to fill my prescription LOL
07/04/2020 - 13:04
delivery fee unless you buy $50+ though
05/04/2020 - 16:17
do they stack?
26/02/2020 - 11:42