annexe » user profile

1 2
Member Since 02/02/2010
Last Seen 14 hours 28 min
Location Sydney

Recent Activities

D'oh just bought the oil last weekend.... ooh well... might as well grab one for next year. Thanks OP
08/12/2017 - 14:27
Thanks! needed one for the office :)
14/10/2017 - 20:01
It works only on the entry ticket only. Thank you OP!
27/09/2017 - 09:08
Thanks, Rep! Grabbed one of the Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker. How long should I expect for the delivery to Sydney plz?
09/08/2017 - 21:57
http://woobox.com/2oc2cy + IE = Winner! Thanks y'all
09/08/2017 - 17:02
so.... who won? book or the reading egg?
03/08/2017 - 10:34
I'm on Telstra thru work phone but my waifu's personal mob is on telechoice. Coverage and Speed looked comparable to Telstra. However, I'm...
26/07/2017 - 20:48
I reckon if you are thinking of going $40 Sx plan than Telechoice may give Telstra a run for its money. I know it doesn't have the same...
26/07/2017 - 14:14
is this worth without the free shipping? should I wait it out for the next one?
24/07/2017 - 16:10
Well.... the choice site confirms that there aren't much in it between the branded stuff to your cheapie compression clothing. (also...
19/06/2017 - 09:16
Thanks OP! Grabbed few heatgears!
18/06/2017 - 18:44
Thank you :) managed to grab one this time!
05/04/2017 - 16:31
lol you made me giggle! thanks op!
15/03/2017 - 09:53
Good stuff... grabbed one cheers!
16/01/2017 - 17:08
Nice one mate~~~~ managed to book one! thanks mate
06/01/2017 - 13:25
Thanks TA!
04/01/2017 - 22:17
It works now! I just managed to submit the express interest.
04/01/2017 - 14:33
Me so sad... thanks for letting me know though!
20/12/2016 - 15:27
Target code didn't work for me too.... But Don't forget to cashreward for extra 3% goodness ppl
20/12/2016 - 11:26
Nicely done! thanks all
14/12/2016 - 15:21
Dark grey with white size 9 is back up! Grabbed one thanks op :)
17/10/2016 - 17:10
Well well well... hello there mister ice cream *wink*
13/10/2016 - 13:34
[@Adamiam](/comment/4024150/redir): Unfortunately I've already pull the trigger on this... so just keeping my fingers crossed for early...
21/09/2016 - 16:15
[@raspudala](/comment/4023872/redir): Haha.... now there's some food for thought
21/09/2016 - 15:35
Oh thanks for that... didn't see that one hmm.... I was hoping to take these bad boys on my overseas trip in early oct. hmm... so my TRS...
21/09/2016 - 14:46
Thanks OP! wondering how long it will take for the back order....
21/09/2016 - 14:14