wherestherice » user profile

1
Member Since 09/12/2018
Last Seen 14 hours 43 min
Location Sydney

Recent Activities

The black garlic are my favourite cheap ramen option ever.
09/06/2021 - 21:41
Thanks OP! Some women's sizes are also $10. They're going like hotcakes too, I was about to pay for something when an item in my cart was...
08/06/2021 - 12:46
Yep, eventually it came through! Took a while though
25/05/2021 - 09:39
Made an order but I can't see any tracking emails yet.... :/
24/05/2021 - 09:48
Damn that sucks for all the small food businesses in the area
10/05/2021 - 23:47
Bahhhh I just bought off Etsy a few days ago
09/05/2021 - 13:06
Same, but it was last week and it was a whole ass TV and I forgot to activate my Commbank rewards :(
04/05/2021 - 21:37
Some of these "sale" prices make me laugh, like 95c off? lol...
30/04/2021 - 13:08
200g one at Chatswood Chase was $3 last night :/
09/04/2021 - 08:53
Were there many left?
08/04/2021 - 18:12
Kinda feels like the manufacturers produced less this year, usually there's shitloads of excess
07/04/2021 - 15:43
That was a pain in the ass to try and sort out. Ended up abandoning my cart
30/03/2021 - 23:56
Thanks OP!
23/03/2021 - 18:04
Can someone ELI5 how I can use this to then buy a different gift card?
23/03/2021 - 17:46
Which one's the best one?
11/03/2021 - 16:58
Goddamn that's an impressive amount of work OP. Take an upvote!
10/03/2021 - 11:01
What’s the point if it doesn’t have any of the fun stuff
03/03/2021 - 14:24
Did anyone get their points? I had it activated but didn’t receive anything :/
28/01/2021 - 19:08
I wish I'd waited for this instead of dealing with Liquorland's (profanity)
22/01/2021 - 12:38
How long after you create an order do they usually ship it out? I made an order yesterday and am hoping to receive it before Aus Day
20/01/2021 - 12:47
Just in time to stock up for Australia Day. Get on the beers!
19/01/2021 - 20:20
How often do they offer that deal? I'm thinking of trying them out
18/01/2021 - 10:09
Aaargh missed it by 8 minutes Edit: lmao didn't even seem to track anyway
14/01/2021 - 16:20