ChicoCochino » user profile

Member Since 25/10/2019
Last Seen 18/06/2021

Recent Activities

Kinda digging the colour of the head set. On another note; is this compatible for an Xbox One? Cheers
18/06/2021 - 15:16
there's always a remodel - might 2 more years though
11/05/2021 - 08:06
time to go onto their website and see where the next target in NSW is closing... time for some bargains.
05/05/2021 - 14:36
Been waiting for Biomutant for a while now. Hopefully it doesn't fall flat. Great bargain btw!
04/05/2021 - 13:16
Any idea where switch lites are on sale this price again? want to get one for my lil nephew 12th bday
30/04/2021 - 13:45
always seem to miss out on these deals! need to keep a better look out for my turntable system.
02/03/2021 - 21:36
Thanks OP! Great fine. Been wanting links awakening for so long but couldn't do it at full retail price lmao
28/02/2021 - 09:11
Playing it for the first time, ever! Holds up amazing considering its an 11 year old game. Obviously mechanics aren't as smooth as RDR 2...
23/02/2021 - 15:05
amazon has some too apparently and free delivery.
21/01/2021 - 09:14
Big W is having them on sale on their online store. Still plenty of left in my postcode area - give em a check. Good luck!
21/01/2021 - 09:11
on the same boat as well lol Xbox One X still going strong at the moment - only want it got Ghost of Tsushima
21/01/2021 - 09:05
we live together and share bank accounts lmao
06/11/2020 - 09:42
Girlfriend just bought this for my birthday... do i get a refund? lmao
06/11/2020 - 08:10
Yeah! Last I saw their price was $649. Hopefully they release another batch soon. All the best!
25/10/2020 - 19:50
Really want it but too scared if they just give credit instead lmao...
14/10/2020 - 08:34
Nintendo Switch Animal Crossing: New Horizons Limited Edition Console (Game Not Included) $469.95 Delivered @ Amazon AU
Animal Crossing Nintendo Switch edition available on Amazon now. Haven't seen other stores stock this up again, but Amazon have them. Not...
13/10/2020 - 14:41
appreciate the response! will be checking out the link. Cheers
09/10/2020 - 08:35
Hi All, any idea how to check for other sale games on the e-nintendo shop? My switch is arriving tomorrow and want to check what games I...
08/10/2020 - 22:13
Regret buying a macbook pro...
25/09/2020 - 12:03
partner bought it using her email address lmao Store said i can show card when picking up so it shouldn't be an issue.
14/09/2020 - 18:39
Thanks OP - wife purchased one and didn't use my EB membership :/ any idea if i can use my EB membership when picking up?
10/09/2020 - 14:48
Am i the only one not hearing about these things when they're first announced? Happened with the Animal Crossing edition :(
08/09/2020 - 20:22
my work offers 5% off JB vouchers, think that's the highest i've seen for JB vouchers.
03/09/2020 - 11:59
Awesome find OP. Spent countless hours playing FH4 - looking forward to cruising in the outback. Cheers
11/08/2020 - 15:30
Bought one from Apple a month ago. Got delivered to the wrong address and unable to retrieve it. Apple sent a new one to me 2 weeks ago,...
11/08/2020 - 15:28
Going back to uni so looking at the baseline MacBook Pro. For that price, is there worth more i could be looking? Don't really play much...
29/06/2020 - 10:55
such a slick looking Xbox too bad i bought the Gear 5 Xbox One X. still tempted though.
26/06/2020 - 12:32