hebe » user profile

2
Member Since 30/04/2007
Last Seen 15/01/2021
Location Sydney

Recent Activities

Hi mate. What VPN did you use? Trying to use Argentina via VyprVPN and cost for League Pass keeps coming up as 199 USD
04/01/2021 - 15:23
Did you just say you wanted a refund? lol.
03/01/2021 - 22:03
Haven't tried on my TV yet. I have Android TV so I'm going to try the NBA app on it next time.
30/12/2020 - 16:31
VyprVPN
30/12/2020 - 13:47
Yep locked out. Worked for a game but then I quit the app on my phone and went back in like 10 mins later and says I have no sub 😂 Edit:...
30/12/2020 - 12:35
Just subbed using India, so far so good, haven't required a VPN to launch the app though? No live games at the moment to check. Will check...
30/12/2020 - 10:03
Lol I think I'm blind. Can't seem to find where to redeem it under my profile.
02/12/2020 - 15:17
Yep the ETA was legit. I cancelled it anyways as I wasn't 100% if the model that was coming is the updated one with the 20m switches or if...
02/12/2020 - 10:34
Umm lol. Just put in an order (waited til 4pm for the 12% cashback) **Estimated delivery: Dec 9, 2020 - May 11, 2021**
30/11/2020 - 16:05
Steelseries mics are pretty clear. Much better than Astro at least.
27/11/2020 - 08:36
Haha damn. I bought one without thinking. I have a MSI Z390 with USBC 3.2 ports...Hope it works lol
20/07/2020 - 08:57
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-2070S-Super-vs-AMD-RX-5700-XT/4048vs4045
16/06/2020 - 09:46
PS the ski goggle head band is not for everyone.
11/06/2020 - 22:08
1TB MX500 only $1.05 cheaper than Scorptec once you factor in shipping...not really a deal then I guess?
28/05/2020 - 15:14
LOL!!!! Was thinking the same thing.
18/05/2020 - 09:06
Link? The geekbuying one has expired now :(
14/05/2020 - 10:04
Have way too many shoes but when we built the house, we put a 10m wide floor to ceiling shoe cabinets recessed into the wall in the hallway...
05/05/2020 - 10:38
upvoting just for the comment. hahaha
04/05/2020 - 16:09
I got the 50 for 348. It was just the catalogue price at the time.
01/05/2020 - 07:36
+1. I got the 50" model to wall mount in our main bedroom and only use it at night. Works a treat for what I paid ($348 at the time).
30/04/2020 - 11:52
Get in tha choppper!!!! Flying over to lock fuel!
30/04/2020 - 09:03
I use the Kogan one at work. Does the job annoying my colleagues lol.
29/04/2020 - 13:58
I think this is usually compared up against the Dyson V8
28/04/2020 - 14:55
+1! Got takeaway from there yesterday during lunch (work close by) to eat at dinner lol.
18/04/2020 - 13:44
hebe was awarded a badge.
18/04/2020 - 13:44
Mocka for sure. Mine has been purchased since 2013
17/04/2020 - 10:07
all the effin time!! hahaha
14/04/2020 - 14:05