marquise » user profile

3 3
Member Since 25/11/2010
Last Seen Online Now
Location Melbourne

Recent Activities

[@CocaKoala](/comment/6080951/redir): It ran fine on my previous PC, but could be because it was a system that was upgraded from Win8.
23/06/2018 - 11:21
This seems to have resolved after a firmware update. But couldn't find any instances of it happening online.
22/06/2018 - 23:43
The HD caddy looks like it would be good for those Optiplex deals. Replacing the CD with a SDD.
22/06/2018 - 23:32
I mean the bluetooth dongle stopped working. Windows 10 didn't recognise it.
22/06/2018 - 23:24
Thanks! Needed a bluetooth adapter. Had an old one from a mouse combo that stopped working on a new PC for some reason.
22/06/2018 - 23:23
[@O O](/comment/6075545/redir): btw feel free to post the deal!
21/06/2018 - 13:41
[@O O](/comment/6075545/redir): Yeah I bought one before this promotion. So it's normally $145 plus $15 shipping (for me). So assuming...
21/06/2018 - 13:36
[@netsurfer](/comment/6061614/redir): Yup already got refund thanks. I haven't even finished the first tomb raider, but wouldn't have...
18/06/2018 - 01:36
I've got one sitting in a crate and don't envisage I'll be using it for some time. I do have a nice PC in front of me though. haha EDIT:...
17/06/2018 - 22:34
Ok I don't know why I bought this thinking it would work on PC.....
17/06/2018 - 22:17
Firearms are as effective as FBI agents doing backflips at parties.
16/06/2018 - 19:54
Dammit I can't see this in the app. I was about to order 24 nuggets. This would really prevent my heartburn.
13/06/2018 - 01:16
I've got 2 of these and one of them stops with a motor error when run on turbo mode. I have to lower the speed on the favourite setting to...
12/06/2018 - 12:53
LOL I actually thought I missed out when "TOTAL" didn't work. hahahahah
12/06/2018 - 11:15
agreed. Having to train every key on a remote is damn painful. I didn't really get past set up.
12/06/2018 - 00:32
[@LoveBargain15](/comment/6037677/redir): Wow when I went to purchase stuff today, I had 3 previous gift cards remaining balance...
11/06/2018 - 22:34
I don't know what the hell this is, but I came home from the club so I'm up. I'll play it, mute it and go to sleep.
11/06/2018 - 05:48
[@LoveBargain15](/comment/6037092/redir): Lol serious? They don't provide this to you? Fortunately I use Ditto clipboard manager, so I can...
10/06/2018 - 21:07
The problem is that when you buy a gift cards even through the self checkout, it requires intervention by staff.
10/06/2018 - 18:24
I watched the same video. It is the Gigabyte OC card. I bought that for my i7 9020 SFF. Just installed it today.
08/06/2018 - 01:21
Is amex a valid payment option?
07/06/2018 - 14:37
Slightly damaged left kidney with at least 5 years of use. Will trade for 8GB 1600 Mhz DDR3 DIMM 240pin
04/06/2018 - 15:49
yeah the pic's really good, how's the peanut butter?
04/06/2018 - 14:44
[@daiwai](/comment/6001360/redir): But this is ozb, have to be really quick at registering a new acct and payment or the deals disappear...
31/05/2018 - 20:33
lol I really screwed up. Thought the payment would be taken immediately, so I cancelled straight after. Will have to redo it now.
31/05/2018 - 19:43
Done and done
31/05/2018 - 16:14
I really liked the American remake of Ring.
28/05/2018 - 22:24