Tekuza » user profile

1
Member Since 16/12/2011
Last Seen 3 hours 12 min
Location Sydney

Recent Activities

Thanks, bought one as held off the Gamesmen deal and luckily its on Amazon.
06/06/2019 - 23:09
Thanks, saved. hoping can stack this with the student discount.
05/06/2019 - 07:28
Thanks OP grabbed one so can keep as guest slippers.
28/05/2019 - 08:49
Thank you grabbed 2 and can't wait to test out with this QC chargers.
24/05/2019 - 17:52
Original deal expired, but Thanks heaps for your link, grabbed the 3 pack which works out cheaper than this deal.
24/05/2019 - 17:51
Hi OP, Was gonna be a great deal and wanted to apply but am not eligible due to holding an AMEX Card. 😢😢 Recommend you edit your post...
13/05/2019 - 21:01
- Can you clarify what is the definition for your service "carpet cleaning" as quiet broad? Confused about the mentioned steam cleaning and...
08/05/2019 - 19:58
Thanks OP purchased one for travelling. Don't think it's practical to carry my UE Megaboom in comparison to this. I was contemplating to...
07/05/2019 - 23:17
Thanks Ops gonna book a few holidays thanks to this deal
30/04/2019 - 14:30
Yes I have it and works for me.
29/04/2019 - 16:19
Got mine thank you OP hopefully I can download the app and put it on my smart box and watch the shows
18/04/2019 - 21:41
Likewise would be interested about how this runs during the day, if the technology is now that good to be able to watch with light I'd jump...
15/04/2019 - 17:01
Tekuza was awarded a badge.
12/04/2019 - 11:41
Love love love these games and this series in particular. Yep it's a visual novel game and if you hate reading this won't be your cup of...
12/04/2019 - 11:41
Officework won't match this as model number and warranty are different. Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard Black UMart: 1 month...
07/04/2019 - 02:46
Links dead :(
20/03/2019 - 13:50
Omg thanks OP worked perfectly, my Aus family plan was set to renew in 2 days
14/03/2019 - 13:29
Hmmm been clicking most link and yep everything in the $371-$520 RANGE.OP are you sure it ain't meant to be $250 one way? If I manage to...
06/03/2019 - 08:25
Thanks that sounds good. Can you let me know the service which provides it or their site please? I think $10 for 10gb is already a better...
04/03/2019 - 07:29
Unfortunately not 😔 got an S9+
04/03/2019 - 07:23
Anyone know or use lots of different international sims if this is a cheaper option? I'm got the following countries to go to this year....
04/03/2019 - 01:27
Omg was gonna book this as a weekend away but after seeing these 1 star reviews made me decide not to. Thanks for the link neosin
26/02/2019 - 01:46
Did you ever get yours? I got a refund like stryqx but also have had the customs clearance arrived in Australia for 3 weeks now so I don't...
24/02/2019 - 18:41
Thanks got one in time. 2 left at time of restock.
19/02/2019 - 09:18
Thank you all for the response and received it yesterday and works perfect.
08/02/2019 - 22:21
Sorry to ask, but if I get it unlocked can i use any sim card (phone prepaid plans) or does it have to be prepaid broadband plans? Thank...
26/01/2019 - 12:17
***EDIT AFTER BELOW POST - FYI IF USING FOR MS SURFACE DEVICES I might give this option a miss as the just saw the Amazon review after I...
25/01/2019 - 03:55
Thanks OP, probably won't play it but grabbed it anyway to add to the rest of limited edition games I don't play.
16/01/2019 - 18:26
Yes, huge difference. If youre comparing it to the CK premium line (eg Steel, Intense ie non cotton) the quality is like night and day....
11/01/2019 - 09:39