mtran0708 » user profile

1 4
Member Since 18/04/2012
Last Seen 13 hours 43 min
Location Perth

Recent Activities

Mcflurrys ain't what they use to be... Wish they would come out of with new flavours or bring back bubblegum.
18/10/2017 - 18:51
So you can get your diabetes medication while you're at it...
17/10/2017 - 23:22
Do they usually have black friday sales? never quite noticed it..
17/10/2017 - 23:15
Haha story of my life..
17/10/2017 - 13:04
The shipping kills it unless you plan on buying heaps of stuff...
17/10/2017 - 12:52
Good deal if only their soft serve machines weren't undergoing maintenance half the time..
10/10/2017 - 15:54
The voucher is not accepted by your selected store :(
28/09/2017 - 14:06
How much does a happy meal cost nowadays?
31/07/2017 - 06:22
Still haven't got mine from gearbest yet.......
22/07/2017 - 00:12
Nope haven't bought anything and not going to unless there's a 20% off code..
01/07/2017 - 02:02
Waiting for Amazon instead...
01/07/2017 - 00:35
Was not gonna buy into the hype but oh well 39 cents..
23/06/2017 - 22:17
That's fine, I received it yesterday thanks.
13/06/2017 - 17:51
Still haven't received mine. Sure is taking its time T_T
09/06/2017 - 13:51
Was not planning on buying anything but gave in and bought a tub of protein powder.
08/06/2017 - 01:01
Luckily I didn't sign up. I knew it was too good to be true.. IMB? haven't even heard of them before.
07/06/2017 - 01:54
Nope haven't received anything yet... might take a while I reckon.
31/05/2017 - 17:26
I was there last month, amazing hotel and so close to everything.
08/05/2017 - 20:31
Got mine will report how it is after a workout
04/05/2017 - 14:08
Bring on Amazon already, sick of these mediocre deals from a bunch of dodgy sellers and eBay.
26/04/2017 - 14:35
Already jacked the prices up by 20%.....This sells for $190 everywhere else....
25/04/2017 - 22:16
It's the 24th, anyone got the coupon???
24/04/2017 - 12:38
Cut them up and freeze them for use in smoothies and shakes, the ripe ones can be used for banana bread.. Mmmm
11/04/2017 - 17:08
Ok cheers will keep that in mind
31/03/2017 - 11:28
Very happy with this deal, so far I've activated 3 sims without trouble.. the Vodafone network is superb within my area.
31/03/2017 - 02:59
The 10 digit code is on the simpack you receive in the mail
31/03/2017 - 02:58
I'm guessing it's a south Park reference
20/03/2017 - 11:57
I live off Centrelink about 180k
16/03/2017 - 20:52
30/06 as mentioned previously
10/03/2017 - 20:28
Used up all my data yesterday, got a text today saying I have 15% left :) Nice!
03/03/2017 - 15:16