OzBeergain » user profile

Member Since 04/06/2008
Last Seen Online Now

Recent Activities

Dropped from $499 to $99, can't be too popular.
23/03/2018 - 20:21
Got mine yesterday.
23/03/2018 - 17:58
Be nice if this was the usb one :(
23/03/2018 - 09:14
Highly likely (99.9999999%) chance it will be a grey import thus Samsung Aus won't touch it.
22/03/2018 - 12:42
McDonalds reply to my complaint: Dear ***** Thank you for your email and we apologise for the delay in our reply. We are sorry to learn of...
16/03/2018 - 17:47
Got mine today, they are awesome, especially for this price.
15/03/2018 - 18:22
Deal 6 weeks ago: https://www.ozbargain.com.au/node/358252
15/03/2018 - 06:55
** Price may vary at time of purchase I made a complaint and magically you can now buy two of the same burger.
13/03/2018 - 17:56
Errr yeah, I've never seen the 960 at this price otherwise I would have bought a couple ;) Patiently waiting for 960 to go sub $400 for...
13/03/2018 - 16:42
Make order (and pay** via credit card) on the app. You're given an order number. Quote order number at the drive through window. They ask...
09/03/2018 - 10:49
[@sobes](/comment/5721696/redir): A true OzBargainer would never ever question the saving of " a few extra dollars".
09/03/2018 - 09:51
I've now lodged a complaint with McDonalds for this false and misleading behavior. EDIT: ROFL, here come the faceless OzB negger cowards.
08/03/2018 - 20:56
What a great farking company. I get there, just about to place the order and it tells me I owe something like $8.41, wtf!?? So I go through...
08/03/2018 - 20:40
Ok, all jokes done and dusted, I hope people know the picture shows them inside out ;)
08/03/2018 - 08:56
Now if we could only get the Samsung 960 nvme for the same price ;)
07/03/2018 - 07:16
For me this just brings prices down to what I can get them for online. Sentinel Blue 6 month comes down to about $102 del and I can get it...
06/03/2018 - 13:04
Mongrel good deal.
05/03/2018 - 20:16
Hmmmm, yeah no idea mate. It does seem overly complicated. You certainly have to be careful.
02/03/2018 - 14:48
Have a look at the website, the W1 car parks, where this card is accepted, are marked clearly as the purple icons. Seems straight forward...
02/03/2018 - 13:57
Seems ok, nothing untoward. It's just a generated pdf online and you can see the $50 credit so seems fine. Just appears to be an outdated...
02/03/2018 - 13:55
Great! Now I can ditch my rear bike light.
01/03/2018 - 11:22
[@PAOK11](/comment/5692758/redir): Thanks mate, yeah I'm trying to think of all sorts of solutions. For this morning I just used a rubber...
01/03/2018 - 11:20
Yep: https://www.youtube.com/watch?v=FZ9d7SWF7Z0
01/03/2018 - 09:19
[@PAOK11](/comment/5691630/redir): Mount fits flush no problem but bracket doesn't fit all the way around the handle bar :(
01/03/2018 - 07:28