This was posted 8 years 1 month 27 days ago, and might be an out-dated deal.

  • out of stock

4 Piece Cooler Bin Set $26.98 Delivered

241

$14.99 plus $11.99 delivery

Delivery estimate: 5 working days
Perfect for picnics, brilliant for the beach and fantastic for fishing trips, chilly bins are a kiwi institution and a vital ingredient in a typical awesome summer’s day in Aotearoa.

No matter what size of the party, you will be guaranteed to have cool, refreshing food and drinks. This 4 piece chilly bin set includes 3 different sized esky bins as well as a 1litre drinks bottle. So matter whether it’s a romantic getaway or the whole family going on a camping holiday you’ll be sure to have enough space for everything.

Score a cold, hard bargain for a super-hot price.

Each set contains:
1 x 1L bottle
1 x 4.5L chilly bin
1 x 13L chilly bin
1 x 60L chilly bin

All chilly bins have:
Insulated body with polyurethane foam
Keeps food and drinks cooler for longer
Handles for easy lifting
Tough, impact resistant exterior
BPA Free

1L bottle
Flip up spout
Detachable strap
20cm (H) x 35cm circumference
Weight: 270g

4.5 Litre Bin
Holds 4 cans with ice
Flip top lid
Inside: 1cm (W) x 16cm (L) x 16cm (H)
Outside: 28cm (W) x 23cm (L) x 21cm (H)
Weight: 890g

13 Litre Bin
Holds approx 10 cans with ice
Flip top lid
Inside: 26cm (W) x 21cm (L) x 21cm (H)
Outside: 34cm (W) x 29cm (L) x 27cm (H)
Weight: 1.65kgs

60L Litre Bin
Holds approx. 48 cans with ice
Moulded side handles for easy lifting
Handy wheels for great portability
Inside: 53cm (W) x 33cm (L) x 35cm (H)
Outside: 64cm (W) x 44cm (L) x 47cm (H)
Weight: 4.60kgs

Note:
Limit of two per order.
WHILE STOCKS LAST, OFFERS END 12PM, Monday, August 26, 2013

Related Stores

1-Day, One Day Three Deals
1-Day, One Day Three Deals

closed Comments

  • So cheap.. Are they any good?

  • called Esky's in Aus!

  • +1

    Fairly decent deal however we call them Eskies here in Australia.
    Damn Beaten

  • +7

    Welcome to Australia. Here we call these great beer holders an "Esky". Only in NZ do you call them "Chully Buns". They are great to take to the "crucket" and watch the "betsmen" hit the ball for "six" (yes, we know the kiwi's ddon't pronounce it "six", but you get the idea ;)

  • +11

    Oh, suck chully bun bro.

  • +1

    Wow, can't pass that up. Thanks OP. Also I know they're called Eskies but isn't that just from the brand 'Esky'?

  • You need lots of chillies to fully make use of these.

    • ahh… the title has been changed. it was more fun before.

      • Now it sounds like it's the good quality Esky brand.

  • Is this brand good??
    No paypal support?

  • +1

    I don't think these are Esky brand.. will give it a go.. hopefully, it will keep it @ NZ South Island temperature!

  • +1

    Just ordered two sets:

    Total: $47.97 AUD

    Not bad at all, thanks OP :)

  • +1

    Was $48 last year for a slightly smaller set, and most of the comments were negative towards the Chinese rip off of the brand "Esky". Having said that this is remarkably cheaper.

  • Got one thanks OP

  • +2

    Can't beat the price, willing to give it a go. Those wheels are a great addition on the 60L. If it lasts a few years that's good enough at this price.

  • Sold out!

    • +3

      keep re-freshing mine said all allocated and i just spammed F5 until it said buy now haha
      edit: cheers op, needed a new set

      • +1

        Yep, just bought it. Cheap!

  • Good for keeping a body on ice

  • Not expired yet just keep refreshing as ItzMarv said. It will eventually come up. I just got one.

    • no it is sold out

  • Damn missed out. Wouldn't have mind getting this set at that price

  • Thank you for your recent order of the 60L 4pc Wheeled Chilly Bin Set

    We are very sorry but in the process of dispatching your order we have become aware due to a technical error we unintentionally sold this into Australia and due to size this is unable to be supplied.. This means we are unable to supply this to you and we will have to cancel and refund this from your order
    The refund will be processed back to the original credit card used to place the order today, but it can take up to five working days before it shows back in your account.

    Again, we are sorry we could not fulfil your order on this occasion and we apologise for the inconvenience. If you have any questions regarding this email, please feel free to get in touch

  • NOT HAPPY JAN!!!!!!!!!!!!!!

    We are very sorry but in the process of dispatching your order we have become aware due to a technical error we unintentionally sold this into Australia and due to size this is unable to be supplied.. This means we are unable to supply this to you and we will have to cancel and refund this from your order

    The refund will be processed back to the original credit card used to place the order today, but it can take up to five working days before it shows back in your account.

    Again, we are sorry we could not fulfil your order on this occasion and we apologise for the inconvenience. If you have any questions regarding this email, please feel free to get in touch.

    Kind Regards,
    1-day Customer Services

  • +2

    This is such bs


    • Hi

      Thank you for your recent order of the 60L 4pc Wheeled Chilly Bin Set

      We are very sorry but in the process of dispatching your order we have become aware due to a technical error we unintentionally sold this into Australia and due to size this is unable to be supplied.. This means we are unable to supply this to you and we will have to cancel and refund this from your order

      The refund will be processed back to the original credit card used to place the order today, but it can take up to five working days before it shows back in your account.

      Again, we are sorry we could not fulfil your order on this occasion and we apologise for the inconvenience. If you have any questions regarding this email, please feel free to get in touch.

      Kind Regards, Hayleigh
      1-day Customer Services


      These idiots wasted my time and wasted my money into their account and they sat on money from people like us for atleast 5 days, and i think its a good tactics for them.

      Refund expected soon. Lets see

  • Vote revoked., refund soon I hope.

  • I just got my refund not happy though…….,

  • Just received this bullshiii email of an excuse, NOT happy 1-day.com.au.

    Hi

    Thank you for your recent order of the 60L 4pc Wheeled Chilly Bin Set

    We are very sorry but in the process of dispatching your order we have become aware due to a technical error we unintentionally sold this into Australia and due to size this is unable to be supplied.. This means we are unable to supply this to you and we will have to cancel and refund this from your order

    The refund will be processed back to the original credit card used to place the order today, but it can take up to five working days before it shows back in your account.

    Again, we are sorry we could not fulfil your order on this occasion and we apologise for the inconvenience. If you have any questions regarding this email, please feel free to get in touch.

    Kind Regards, Hayleigh
    1-day Customer Services

  • Sent an email, this is what I got back:

    Thank you for your email, totally understand the frustration, its to do with the length of the product, we are unable to send items longer than 1400mm and these are 1800mm. I promise restrictions have now been put in place so this doesnt happen again

    Again I am very sorry.

    If you have any further questions please feel free to contact us.

    • Not sure what they are refering to, 1.8m or even 1.4m is a very large item.
      The package shouldn't be much bigger than the 60L box at 64cm wide with the smaller boxes fitting inside the bigger one like russian dolls.
      Even stacked on top of one another they shouldn't exceed 1.4m or 1.8m.
      …excuses, excuses.
      Never again.

  • wont bother using them again… remember to unsub from their emails

  • CRAPPPPP
    Thank you for your recent order of the 60L 4pc Wheeled Chilly Bin Set

    We are very sorry but in the process of dispatching your order we have become aware due to a technical error we unintentionally sold this into Australia and due to size this is unable to be supplied.. This means we are unable to supply this to you and we will have to cancel and refund this from your order
    The refund will be processed back to the original credit card used to place the order today, but it can take up to five working days before it shows back in your account.

    Again, we are sorry we could not fulfil your order on this occasion and we apologise for the inconvenience. If you have any questions regarding this email, please feel free to get in touch.

    Kind Regards, Hayleigh
    1-day Customer Service

  • crapppp crapppp crapppp….got the same email…

  • Now what do I do with this body?

  • Poor form, will not be using the 1-day site any longer.