• expired

5000 Free Large Hawaiian Pizzas @ Domino's (Facebook Required)

2500

๐Ÿ 5,000 FREE* PIZZAS ๐Ÿ

June 27th is #InternationalPineappleDay, and to celebrate we will be giving away 5,000 FREE* LARGE HAWAIIAN PIZZAS via our Instagram story!

Make sure you're following us (@Dominos_AU) & keep a close eye on our stories for your chance to get a code.

I assume this will be via Woobox and will require a Facebook login to get the unique code.

Update: All claimed!

T&Cs: http://bit.ly/2Lgw420

Please note the voucher is valid for 1 day only being Thursday 27/06/2019.

Check out all the latest Pizza Coupons & Deals

Related Stores

Domino's
Domino's

closed Comments

    • +1

      Mvp

    • +1

      Thanks nabbed a code

    • +1

      thanks! Got one

    • its gone now :(

  • So is the aim to sit here and constantly refresh the ig page or something?

    • Instagram has a feature called "story notifications". I just turned that on and got the notification as soon as they uploaded on their story :)

      • geeeez wish i saw this comment beforehand haha
        missed out darn

  • I GOT ONE!!!!

    • link, my instagram is being silly

      • woobox.com/at3fiu

  • Goooo

  • GO GO GO GO

  • got one

  • I think i got one lmao

  • Got one!

  • Got one. Thanks OP!

  • got mine. thanks OP

  • It's up.. Go go go..

  • I got it =D So can we order anytime today? or while stocks last?

    • EXPIRES 2019-06-27

      • Yeah I know, I mean can I go home first and take some rest then order my pitza:?

        • +6

          As long as you rest for less than 10 hours and 54 minutes.

    • Before midnight.

      • Thanks, that's what I was looking for to hear. :)

  • Yes got one this time :-)

  • Yay just got one. Cheers for posting. ๐Ÿ˜€

  • Got one! Thanks for posting OP!

  • its on

  • Got one. Bewdy

  • got one

  • Valid today only

  • I got one too!!!

  • The post is out ! i just grabbed one !

  • wow nabbed one

  • Got one this time. Thanks OP.

  • +1

    Got one but honestly very unlikely to use it as a realised my nearest Dominos shut down. Reply if you want my code :) First in first served!

    • Ill have iit

      • Winner winner! I'll message you the code :)

        (If I can figure out where the hell the coupon codes are on FB)

        • Woo, Thankyou.

        • You can click the link again and it should be there, or check email :)

    • Yes please

      • +1

        Sorry bud, missed out by 7 seconds unfortunately!

        • No worries :)

  • Got one!

  • Got one, thanks

  • I got one, thx op

  • -1

    First one to reply below this comment can have mine

  • Thanks OP :)

  • +1

    093513399583

    Hereโ€™s mine if anyone wants, donโ€™t think I can make it to Dominos tonight :(
    Let me know if you claimed it :)

    • +1

      claimed cheers

    • Thanks , much appreciated

    • -1

      isn't it online ordering? so they will deliver to us right?

      • Still need minimum order of $22 unfortunately

  • +1

    Someone can have mine too, I don't think I can go to a dominoes today. Just message me.

    • Yes, please.

  • I wonder if I could put the order date as tommorow?

    • No it will detect the voucher is invalid

    • If you dont use it, Id love it…Im sooo hungry LOL

      • +2

        boo making account just to spam beg

        • LOL

          "How low can you go"

        • -2

          What can I say? Im hungry LOL

  • got one

  • Got one. Thanks

  • +1

    LOL everyone getting codes not realising it expires today and now giving them away :') I love this community

    • -1

      I don't eat domino's so gave mine away lol

      • Why don't you eat dominos?

  • Thank you op. Got one and order put in

  • got one hell yeah

  • If I order two freebies under one order are they likely to cancel one?

  • -1

    Code please!! :)

  • +4

    removed ham and pineapple…added prawns…total $0 :)

    • +1

      lol srs?

    • Cheers, this worked

  • Im here for the free pizza! Happy to promise I will eat every single piece of pineapple if i get a private message with a code #liveforpineapple

  • can you pick up in store as I pass on the way home?

    Minimum Delivery Order $22

    • yeah words for pickup

  • I tried but theyโ€™re all snapped up, Iโ€™d really appreciate a code. If anyone has a spare, could you please forward onto me, thank you in advance, Much appreciated!

  • +2

    1 x Hawaiian
    $0.00
    4416kJ
    Classic Crust

    Add Chilli Flakes Add Mozzarella Cheese Add Olives Add Pepperoni 
    

    $5.50

    Not sure what it's going to taste like but sounded good in my head

    • +1

      Did it taste good?

  • +5

    Same code can be used multiple times in the same order! Confirmed with store already.
    https://imgur.com/a/iXrg6E4

    • +2

      Nani the (profanity)?

    • +3

      please remove, this can be expoited

    • uhhhhh this is gonna get ugly….

    • I really hope this works lol

    • +1

      so you mean you can order 3 hawaian and put the codes 3 times and it will be free?

    • +1

      This no longer works unfortunately. 2nd Hawaiian is charged full price

      • +1

        oh crap,, well done travelo though

      • apparently it still works - showing as $0 for two pizzas, but not sure if dominos will ask you to pay full price at counter. nonetheless, wasn't planning on doing this

      • Did you paste and click the code in twice or select another pizza?

    • Thanks so much, this still works so got 2 and for one I used the switch toppings tip :)