• out of stock

Spider-Man Trilogy (Blu-Ray) $7.25 + Delivery ($0 w/ Prime/ $39 Spend) @ Amazon AU

470

Triple bill featuring the first three movies (directed by Sam Raimi) from the hugely popular 'Spider-Man' franchise.

Men In Black trilogy also available at $11.75 [out of stock, worth to check again later as Amazon tends to restock]

Price History at C CamelCamelCamel.

Related Stores

Amazon AU
Amazon AU
Marketplace

closed Comments

  • +13

    Wanda is supposedly gonna open up the multiverse in her show
    Doc Strange 2 is about the multiverse
    Doc Strange 2 is directed by Sam Raimi
    Sam Raimi directed Spider-Man 1-3
    Spider-Man 2 mentions Doc Strange by name
    Jamie Foxx is supposedly coming back as Electro in MCU Spider-Man 3
    Spider-MCUman 3 is gonna feature Doc Strange too

    TOBEY IS (profanity) COMING BACK BOYS, YEEEEAH! YOU KNOW HOW (profanity) LONG I HAVE WAITED FOR THIS SHIT?!?!

    Also, this is a good price for 3 great movies, YES, I said THREE.

    • +12

      Pizza time

    • +2

      TOBEY IS OUR REAL BRO

      MATE I WAS WAITING FOR SM-4 WITH ALLEGED CARNAGE SOOO BAD

      • Venom 2, Venom too

        • yeah now remembered the scene towards end/credits:D

          still i was so pumped for Carnage fanfiction in SM4 mimicking tobez

  • +2

    I really want to get it on 4k ;_;

  • +1

    Bargain. Thank you.

  • thanks OP, bought spiderman…would've love MIB too… :(

    • +1

      Thought I'd reply letting you know that MIB is back in stock :)

      • thanks mate, but it's like $21…

  • -3

    God damn, the operating room scene in part 2

    If you could replace bat country boy with someone good, I'm cool with Holland, you'd have the best spider man movie ever

    • I'm being down voted by Toby McGuire fans?

      Fair enough

      I hope. Now that jk back Bruce Campbell's usher gets some tie in to the Marvel universe

      If a God damn archer can take on ultron, why not Ash!

  • The men in black trilogy is out of stock?
    Did people need 2 ash trays or something?

    • Come on, MIB 2 I agree is poor but MIB 3 is fantastic. James Brolin as young K and doing a spot on Tommy Lee Jones absolutely kills it

      • Um. No
        And men in black 2 is perhaps the worst movie ever made

  • +2

    I remember a few years back (like 10 years) I bought this bundle for $29.99 at Sanity Southland and it was a price error (down from $90) and the woman didn't want to sell it to me.

  • 1080p Blu-ray…..more like Blur-ray.

    • +6

      I bet it took you longer to think of that than to type it.

  • +2

    Man I've got the first and second one on VHS, but hopefully they come back in stock to snag em on Blu-Ray as well. Lots of good memories with the Raimi trilogy.

  • +2

    Damn, hopefully the Spider-Man trilogy restocks.

  • +3

    Watched an ep of the chef show on Netflix the other day that Sam Raimi was on and he seems like such a nice guy. Comment over

  • +3

    Oh boy yeah.

  • +2

    The best in the series and also a lot better than what the MCU has done so far.

  • Fun Fact

    Did Tobey Maguire get fired from Spider-man?
    Did you know that Sony reportedly fired Tobey Maguire as Spider-Man because they suspected him of faking an injury to negotiate a bigger payday? Tobey Maguire played Spider-Man in three films. After the success of Spider-Man in 2002, actor Tobey Maguire quickly became one of the biggest stars in the world.May 12, 2020

    Did Andrew Garfield get fired from Amazing Spider-man?
    Andrew Garfield played Spider-Man in two films. … After the infamous Sony hack of 2014, it was revealed in an email that the actor was 'let go' from the role after he failed to show up at an event where Sony chief Kaz Hirai was supposed to announce The Amazing Spider-Man 3 for a 2017 release.May 11, 2020

    Did Tom Holland get fired from Spider-man?
    I hope he doesn't follow their foot steps….and he is the only spider-man actor that can do a back flip.

    and my all time favourite spider-man/animated spider-man movie.
    Spider-man into the spider-verse

    • How could anyone possibly fire Tom Holland? He's quite literally the nicest most lovely person on the face of the planet. And as you point out, he can do a backflip. Not to mention abs of steel.

  • Men in black trilogy has 2 copies left