Femelo » user profile

2
Member Since 26/06/2016
Last Seen 6 hours 54 min
Location Perth

Recent Activities

Yep I loved them. A bit more sweet than some buns but easy dinner.
08/05/2022 - 23:27
All restaurants?
01/05/2022 - 17:48
True in a new account is not working anyone having the same issue?
22/04/2022 - 12:14
Hill Science?
22/03/2022 - 15:28
I bought 2 about 3 years ago I got one socket that has this problem doesn't Holt well but for 18 bucks before was a good deal.
19/02/2022 - 09:44
Mate you are a saviour haha just grab 2 waiting for the click and collect email for 54 bucks Thx
19/02/2022 - 09:38
Like it or not? How come people cannot love this? Hahaha
06/02/2022 - 00:59
Yep got a 2070 super plus a free 1tb ssd (sold for 140 bucks) for $680.
04/02/2022 - 15:35
Thx just order one. The parking mode looks a bit difficult cheers
17/01/2022 - 10:49
How hard to install those? Are they 12v plug?
17/01/2022 - 01:39
Anyone which peocessir6snd his much memory ram? Comes with? Cheers
04/01/2022 - 18:25
There is a option with 10 for 4$ too.
02/01/2022 - 14:12
Ahhh really rac mamber have woolworths gift cards? Shoot where can I get them Thx in advance
31/12/2021 - 01:30
Try to take them out and clean it got better but since is under warranty who cares haha
30/11/2021 - 16:21
My kogan one had been strong until last month when Some keys started to misclick and they were happy to replace or give money in credit....
28/11/2021 - 02:20
10 bucks cheaper if you have kogan first....
24/11/2021 - 19:24
Done. Got the email straight away. That is pretty good deal.
24/11/2021 - 10:40
Thx but that is for different people's gift. .
19/11/2021 - 21:16