fenix1 » user profile

2
Member Since 30/07/2017
Last Seen 3 hours 53 min

Recent Activities

Pretty good price tbh, just 27" 1080p if you're willing to live with that. 27" 1440p 108ppi 27" 1080p 81ppi 24" 1080p 91ppi :)
01/08/2020 - 11:34
Same, if I lean too far back it makes a "click" which is quite loud, annoys family when theyre trying to sleep.
28/07/2020 - 12:16
OMV is great! +1 FreeNAS is also a good option too. Careful though, its a deep rabbit hole with your wallet at risk.
27/07/2020 - 21:38
Yeah refreshed and now no longer getting the 12% off at checkout.
27/07/2020 - 11:44
My Mi Box has issues with DTS via Plex and am forced to use the Plex app in Kodi.
16/07/2020 - 18:28
About $9 delivery to WA
11/07/2020 - 17:41
Yup, use that cause I have issues with HDMI passthrough using the native Plex app.
07/07/2020 - 00:17
I'll sell it to you for $99.98 :] (jk i didn't get one)
01/07/2020 - 21:47
27" 1440p 108ppi 27" 1080p 81ppi 24" 1080p 91ppi
01/07/2020 - 20:46
More like long house, guess its all perspective lol :]
30/06/2020 - 17:26
Thank you for your work.
22/06/2020 - 22:28
No Officeworks, you cant divide by 0! That'll caus- *explosion noises*
22/06/2020 - 18:18
Click and collect order ready for collection Officeworks Morley. Thanks OP.
22/06/2020 - 14:16
Tried with Chrome and strangely managed to add to cart, but then listed as "temporarily out of stock" and couldn't proceed. Edit: Managed...
22/06/2020 - 13:43
No longer adding to cart
22/06/2020 - 13:41
How many watts do you see drawn at idle?
19/06/2020 - 15:11
Haven't had an ISP better than ABB so far haha. Support is quick and never get transferred.
17/06/2020 - 19:07
TP-Link VR1600v has been rock solid for me on ABB.
17/06/2020 - 17:40
What's lacking in terms of DPI for the Edgerouter X? I've been planning to get one of them and not very interested in the USG, and already...
15/06/2020 - 20:36
Poor restaurants really copping it right now. Like others said please support the restaurants directly. Uber guts them on fees.
03/06/2020 - 21:37
Poor restaurants, Uber eats pickup makes 0 sense :(
03/06/2020 - 21:35
Out of stock now :(
03/06/2020 - 14:13
Rockstar gets more players on GTA V Online, leading to perhaps more micro transactions etc. Just attempt at milking it further I guess.
28/05/2020 - 12:49