SydneySurvivor » user profile

Member Since 22/11/2017
Last Seen 18/02/2020

Recent Activities

So say someone forgot their keys and their phone is not registered to the lock. I can't unlock it for them from far away?
24/01/2020 - 14:24
Will this store your biometrics to the cloud?
22/01/2020 - 14:53
Leave the Pasito alone guys those are ALL mine!
14/01/2020 - 16:50
Yep I bring my 5 blade razor with me in the shower once a fortnight and rub it in the opposite direction against my belly right after I've...
27/12/2019 - 18:20
But I don't want to upload gigs and gigs of stuff
18/12/2019 - 13:01
If I buy 2 of these how can I have them synced up so there's always a back up of 1? I've lost so many valuable photos and archived files...
18/12/2019 - 12:54
Hands down Gerase at Lowes. I've been to David Jones where it's mostly $80-$120 Van Heusens..all crap! compared to $60 Gerase at Lowes. Has...
18/12/2019 - 00:58
Only blue? Good Guys ain't near me only Office Works whom I can get to price match but they only have red and black. Sunamabich!
10/12/2019 - 15:22
I think it's just a ruse to get you to make a MS Store account
10/12/2019 - 13:13
I hate how they advertise these crap! 4TB when you plug in in 3.5TB free storage space
05/12/2019 - 15:13
Was this the one in Gemini Man?
27/11/2019 - 14:02
Woohoo! Let the nausea & throwing up begin!
27/11/2019 - 13:08
Are we going to have another frenzy on TV price drops? Is this the first of more to come? #holdingmyhorses
25/11/2019 - 10:26
How can they do this? $6 and free shipping? What am I missing?
14/10/2019 - 14:05
Hi do you want to work together? I can make an app that hooks into API and pull these deals together, with alerts, shopping list. It...
24/09/2019 - 13:53
Why not buy 10 sell 9 *taps temple*
27/08/2019 - 11:41
These are 8th generation models not sure the ones Cheap Skate gave were 7th generation...
27/07/2019 - 22:31
I got mine from a local seller on Ebay. It's brand new... I guess he must buy them bulk from Amazon US. I'm not holding my breath for them...
25/07/2019 - 21:32
Actually I ended up with the FireHD 8 :) It's a little beast with games and does the job for the price! As you know they spam the lock...
24/07/2019 - 22:56
I have bought these before. Trust me, You absolutely get what you pay for :) As in they're total pieces of shit paper weight after a month...
24/07/2019 - 22:30
Never buying a Samsung Tablet bloated slow pieces of garbage!
16/06/2019 - 22:54
Bought UV resistant orange pegs 10 years ago on ebay. Still using them today, they are indestructible! These ones...
13/06/2019 - 01:15
This deal is so Meh! 4 packs of 500ml Mother is $6.75 at Coles all the time!. So 24 will be $40 $2.20 difference!...Again Meh!
08/05/2019 - 17:15
How is this a even on Ozbargain? This is the normal price! I'd rather go for the Pistachio at this price
07/02/2019 - 01:40
Here's a scam that the ACCC turn a blind eye on. Ebay seller sells shitty phone from Hong Kong. Ebay seller is a registered business in...
29/01/2019 - 12:39
LOL I already purchased it back in March 2018 still haven't started... got any free courses on beating procrastination? XD
20/01/2019 - 05:21