dins » user profile

7 8
Member Since 27/11/2009
Last Seen 30 min 4 sec
Location Brisbane

Recent Activities

Anyone who signed up and haven't received their 50k points after 14 days of connection get on online chat. They should submit a case to...
26/05/2022 - 14:00
In terms of SQ these and the V1s are unreal for mine but requires a bit of tinkering via the app EQ settings. Btw I didn't neg ya mkay.
24/05/2022 - 15:28
B & G Massage Gun $18 + Delivery ($0 with Prime/ $39 Spend) @ B&G Direct via Amazon AU
The massage gun goes BRRRRR!* Own one of these myself and with the air plug head attachment it's fairly decent for mine. Redeem 50% off...
23/05/2022 - 21:39
No worries champ yeah should show up within 4-5 days from memory.
17/05/2022 - 23:19
Took a few days for the plan to show up as an active service on the app. The 50k Telstra Plus points should be added within 14 days of...
17/05/2022 - 23:07
Yeah a solid case quite surprised at the quality given the price JETech 🍻!
13/05/2022 - 17:39
Hope y'all have leprechaun insurance! 🤏
11/05/2022 - 19:35
Don't open it could be a psychotic leprechaun.
11/05/2022 - 17:46
Bought one of [these](https://www.amazon.com.au/dp/B09QSMN9TG/ref=cm_sw_r_apan_i_MSGVHNK4J6XQ87NQC7NM?_encoding=UTF8&psc=1) for $15 so not...
10/05/2022 - 02:23
Not sure what the farque you're on about maite!
01/05/2022 - 15:28
He posted the deal for farque sake. Legend! 🍻
01/05/2022 - 15:21
I reckon if it hasn't been cancelled yet you should be fine bud. Still waiting on mine as well.
30/04/2022 - 19:15
You can still purchase 6 for a buck each but one by one.
19/04/2022 - 21:44
Cheers buddy grabbed a few to try. Let's just hope that for your sake they are not Terryble mkay.
19/04/2022 - 21:39
It's decent for $35 does the job. The air plug head attachment works quite well for mine.
13/04/2022 - 20:15
Cheers OP! 🍻
10/04/2022 - 23:03
You'll have to break in somehow. The word on the street is that there's no security on Sunday nights. You didn't hear that from me.
04/04/2022 - 14:17
Wow those are insane prices. For mine if you are going for an OLED definitely go 65"+ (top tip no matter what anyone says size does matter...
04/04/2022 - 14:12
I'm a big fan of Will Smith but he should have been escorted out of the joint straight after or during the break. It's fair enough if...
29/03/2022 - 16:54
Ultimately this is what it comes down to ain't it.
23/03/2022 - 00:37
Nice try but not falling for it this time fellas.
23/03/2022 - 00:32
Yes and you can also stack with Everyday Rewards offers and promos.
22/03/2022 - 17:37
Irreplaceable loss to the game still can't believe it tbh RIP Warnie cheers for the memories!
22/03/2022 - 15:46
Spicy peppy paneer (classic crust) minus the paneer add plant based beef or seasoned chicken etc probably my fave. Rest I just find pretty...
22/03/2022 - 14:55
That's why I always leave a description of myself (tall, dark and handsome) under pick up instructions.
17/03/2022 - 15:49