st9811beast » user profile

1 2
Member Since 02/06/2019
Last Seen 10/11/2020
Location Melbourne

Recent Activities

i just finished watching the series on netflix. wouldve bought this as a memorabilia but im too late :/
04/10/2020 - 21:02
damn wouldve purchased this if i didnt spend all my monies on my 3080 build
25/09/2020 - 10:51
helllllll naaaahhh
16/09/2020 - 18:36
Ive just received the bulbs today.. they shipped the starter kit by itself without an Amazon shipping box lmao..all the way from the UK....
16/09/2020 - 10:56
great move by mwave. screw botters.
15/09/2020 - 18:28
there's a difference, these cards have just been announced and haven't been released, classifying these prices as a bargain is just kissing...
13/09/2020 - 01:34
Push-Pull Standing Rows?
12/09/2020 - 21:47
very cool, OP. u can take down the post now.
12/09/2020 - 20:38
great, i bought a 970 evo plus 1tb last week. just my luck i guess
10/09/2020 - 15:52
"Every 60 Seconds In Africa, A Minute Passes". https://www.youtube.com/watch?v=7Zm1hPbmzPw
09/09/2020 - 21:41
taking pre orders? i dont think thats true
07/09/2020 - 22:48
damn it.. i just bought a set last week for $200..
28/08/2020 - 13:54
i got this for free with the 17 inch model, nice and durable materials used but this bag is insanely bulky once filled up.
26/08/2020 - 14:22
yeah, i guess the price is reasonable if you need spare weights. we use the weights on a solid steel barbell and it works great.
20/08/2020 - 15:47
my housemate has one of these sets. the barbell is pretty bad.. the bar bends even with small loads. but the dumbbells are alright. I would...
20/08/2020 - 15:37
+1 , elementor pro is the only page builder on wordpress that i think is worth paying for.
29/07/2020 - 14:21
I meant the ozbargain post got taken down.
03/07/2020 - 10:41
nah, its a restaurant in the western melbourne suburbs called Mama Mee.
29/06/2020 - 11:16
for some reason, the code worked with a malaysian restaurant..guess im having roti and nasi lemak today.
29/06/2020 - 11:03
yes if you aren't snobbish about lower framerates
28/06/2020 - 11:11
its okay haha, i dont use an iphone so im not too keen on the airpods anyway. but thanks everyone for their offers
23/06/2020 - 18:18
st9811beast was awarded a badge.
23/06/2020 - 18:05
found part 2 of airpod pros, any offers? :)
23/06/2020 - 18:05
wasn't really hunting, i was just looking for the link to the marketplace, and i stumbled upon the treasure on the first page of the...
23/06/2020 - 16:42
lmao i got the part 3 of the gaming pc from this post. slick
23/06/2020 - 16:37
got taken down lol
22/06/2020 - 19:48