Lufiwara » user profile

Member Since 13/09/2021
Last Seen 18 min 15 sec

Recent Activities

If anyone has some spare codes please pm :) much appreciated!
04/08/2022 - 20:24
If i haven't played the original horizon is the game still worth buying and jumping right in?
03/08/2022 - 09:36
Tbh focusing on yourself and how much fun you have makes rs3 easy to ignore those who p2w imo. But osrs was definitely a welcomed addition...
27/07/2022 - 23:15
Runescape (osrs & rs3) both surprised me. I know a large part of rediscovering the game was the nostalgia but i genuinely think they are...
26/07/2022 - 14:48
Ah cool, i was gonna submit as inaccurate description. I'll change to missing items :D
22/07/2022 - 22:27
I'm also only seeing the return item option. I don't see any 'need help with your item' options. I only seem to have the choice to opt for...
22/07/2022 - 22:23
I used to really like COS back in ~2017-18, i felt the mens section just continued to worsen from then. I'm not sure about the online...
19/07/2022 - 23:48
No, i bought it direct from lenovo website. It was originally $409 and i got a discount from the customer service rep after a bit of...
19/07/2022 - 22:54
I considered getting one of these due to the price, but ultimately found myself getting a lenovo docking station (40B00135AU for $334)....
19/07/2022 - 22:20
Wait legit? No need to show a receipt?
23/06/2022 - 13:35
Yeah that was my concern :/ just feels bad to get the s2722dc with only a $30 difference
27/04/2022 - 19:52
If i have the SGF as my main monitor but wanted to get a secondary monitor for work purposes (typical office work - excel/ppt) would you...
27/04/2022 - 16:40
What's wrong with display link? And with that said, if I have an Intel laptop do you know which docking station would be best then?
16/04/2022 - 11:30
Has anyone got a recommendation for a docking station to use with my lenovo thinkpad t14s gen 2? I'm looking to run 2 QHD monitors. I was...
15/04/2022 - 17:34
I had the wired version of this and the middle scroll button broke which kinda bothered me. But otherwise I loved this mouse when I had it,...
08/04/2022 - 19:46
This game definitely has issues but I still find myself playing it daily or every other day for 30mins-1hr. It is a bit hectic at times...
05/04/2022 - 08:52
Err I couldn't find the spot for the code either on pc... :/
31/03/2022 - 19:47
I mean he should have been more prepared to live in the wild, but i loved the film.
29/03/2022 - 18:30
I know different price points but what are people's thoughts on this vs that ergotune classic/supreme?
28/03/2022 - 13:25
Is the k8 worth getting with the k8 pro around the corner?
08/03/2022 - 22:29
I'd recommend these as well: https://www.uniqlo.com/au/en/products/E436133-000
18/02/2022 - 18:21
not sure how much they've improved the past few years, i got a 9570 a few years back with a i7-8570H and 1050 Ti and honestly was just not...
11/02/2022 - 01:38
I'm kind of in the same boat as you. My girlfriend and I live in my parents house without them as they are overseas. We pay for our bills...
19/01/2022 - 00:31
I still can't decide to get one of these or just get a second DGF.
01/01/2022 - 18:05
Yup. But nothing better than being able to go out for a day out, then charge up my phone, my gfs and like 2 others and still have juice haha
28/12/2021 - 19:14
I have one of these I've been running for about 2 years now? Still running pretty well for pretty decent usage. Only downside is theyre...
28/12/2021 - 19:09
i was really tossing up getting this case before i just decided to settle on the standard o11 mini build just because i was a bit worried...
04/12/2021 - 18:21